عضو کمیسیون انرژى مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایى‌ها با تصویب تمدید تحریم 10 ساله ایران، خود را در مجامع بین‌المللى بى‌اعتبار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۹۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس احمد مرادى نماینده مردم بندرعباس و عضو کمیسیون انرژى مجلس شوراى اسلامى در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به تصویب قانون داماتو علیه جمهورى اسلامى ایران از سوى سناى آمریکا اظهار داشت: آمریکایى‌ها با اجراى این تصمیم ظالمانه، خود را در مجامع بین‌المللى بى‌اعتبار کردند.

وى با بیان اینکه آمریکایى‌ها با این تصمیم ناشیانه، دشمنى خود را نسبت به ملت ایران به دنیا ثابت کردند، افزود: ما در برجام صداقت خود را به دنیا نشان دادیم اما طرف مقابل با نقض صریح برجام دشمنى خود را علیه ملت ایران ثابت کرد.

عضو کمیسیون انرژى مجلس شوراى اسلامى با اشاره به تمدید تحریم 10 ساله ایران از سوى آمریکایى‌ها گفت: آمریکا سعى نکند ایران را از تحریم بترساند چراکه کشور ما قادر است بدون اتکا به آمریکا گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

مرادى خاطرنشان کرد: در جلسه علنى روز یکشنبه مجلس، این موضوع مورد بررسى قرار مى‌گیرد و قطعا جواب دندان‌شکنى را به آمریکایی‌ها خواهیم داد.

وى با اشاره به پیگیری‌هاى دولت در این زمینه اضافه کرد: دولت و در راس آن مسؤولان وزارت امور خارجه باید این موضوع را پیگیرى نمایند و از طریق رسانه‌ها به استحضار ملت ایران برساند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجى آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسى در مجلس شوراى اسلامى بیان داشت: تنها راه مقابله با تحریم‌ها دنبال کردن اقتصاد مقاومتى است که به لطف خدا با اجراى دقیق این نسخه شفابخش مقابل این دشمنی آمریکایی‌ها خواهیم ایستاد.

مرادى در پایان با بیان اینکه کاملا واضح بود که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و از پشت خنجر می‌زنند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها جواب این بى‌اعتمادى خود را نسبت به مردم ایران خواهند گرفت و شعار «انرژى هسته‌اى حق مسلم ماست» به زودى از سوى ملت به صدا در می‌آید و فعالیت صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته‌ای برای مصارف پزشکی و انرژی از سر گرفته خواهد شد.
ارسال نظرات