سردار نقدی :

تعامل با آمریکا خیانت است

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان شاخصه های بسیجیان امروز و دیروز گفت: بسیج از الطاف جلیه پروردگار است و امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیج را از الهامات الهی بر قلب امام بزرگوار می دانند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۱۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیجی پایگاه شهید حاج حسن شاطری که امروز 13 آذر در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار شد خاطر نشان کرد: بسیج یعنی عشق، درک، فهم، معرفت، گذشت و اخلاص که پیرمردانش و بازنشستگانش بر جوانانش و جوانانش بر پیرمردانش برای جهاد و شهادت از یکدیگر سبقت می گیرند و چیزی جز خدا برایشان مطرح نیست، و به حمدا... این نهالی که امام بزرگوار قرص کردند پر ثمرتر شده است.

سردار نقدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سوم آذر سال جاری که فرموده بودند: "جوانان امروز از جوان های نسل های گذشته پیشروتر و جلوترند" افزود: باید این نعمت را قدر بدانیم، از آن بهره بگیریم و با داشتن این چنین ظرفیتی حق نداریم در مقابل طاغوت و دشمن خدا سکوت کنیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سئوال که بسیج قدرت کمی نیست ولی با داشتن این قدرت آیا باید به فکر تعامل با طاغوت بی افتیم؟ گفت: روزی که دشمن ما در اوج بود و نفوذ فرهنگی دشمن – آمریکا- در دنیا نظیر نداشت، آن روز ملت ما در مقابل آنها ایستاد و حالا که رئیس جمهور آمریکا هر کجا می رود با مخالفان زیادی روبرو می شود، برخی دم از تعامل با او می زنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در 37 سال گذشته در همه ی مؤلفه های قدرت، سیر صعودی داشته و آمریکا در 37 سال گذشته در تمام این مؤلفه ها افول کرده است، آیا در چنی حالتی باید با آمریکا تعامل بر قرار کرد؟

وی با اشاره به تمدید قانون داماتو که نقض آشکار برجام توسط آمریکاست تصریح کرد: پاسخ تعامل با آمریکا همین کارهایی هست که انجام دادند و از این پس هر مسئول و مقام مسئولی که حرف از تعامل با آمریکا بزند خائن است .

رئیس بسیج مستضعفین، ثمره ی ایستادگی در مقابل دشمنان را سربلندی دانسته و افزود: در اوایل انقلاب و در بحبوهه ی حملات تروریستی منافقین برخی می گفتند باید تسلیم شویم و پستهایی را به منافقین واگذار کنیم اما ما ایستادیم؛ رجائی دادیم، باهنر دادیم، بهشتی دادیم، دستغیب دادیم، ولی کوتاه نیامدیم و ثمره آن این شد که امروز امن ترین کشور جهان در وسط آتش ، قوی ترین سازمان امنیتی و دستگاه امنیتی را داریم که نتیجه ایستادگی بود.

وی اظهار داشت: نتیجه ایستادگی در مقابل شرق و غرب که در 8 سال جنگ به دست آمد در اختیار داشتن مقتدرترین نیروی مسلح منطقه و یکی از مقتدرترین نیروهای جهان است که می تواند با ابرقدرتها توازن قوا برقرار کند و آمریکا از وحشت تقابل با ارتش و سپاه جرأت حمله به ایران را ندارد.

سردار نقدی نتیجه ایستادگی در مقابل موشک باران های دوران جنگ را داشتن نیروی هوافضا، قدرت موشکی و پرتاب موشک های ماهواره بر و ثمره ی ایستادگی علمی در مقابل تحریم علمی و فن آوری ایران را توسط کشورهای غربی، سرآمد شدن در بسیاری از شاخه های علمی در جهان دانست. و خاطر نشان کرد: در هر جائی که مقاومت کردیم یک قدرت جدید برای ایران خلق شده است.

وی تاکید کرد: در اقتصاد مقاومتی نیز همین گونه است و اگر به جای وادادگی و دریوزگی در مقابل استکبار ایستادگی کنیم اقتصادمان نیز اقتصاد برتر دنیا خواهد شد. و از ایستادگی در جنگ ساده تر است.

وی با اشاره به تحریم های بانکی و ارزی، این تحریم ها را زیر سر فتنه گران دانسته و حامیان فتنه ی سال 1388 رامبدع این تحریمها معرفی کرده و افزود: در حال حاضر نیز همان ها منادی سازش با آمریکا هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود گفت: اقتصاد مقاومتی یک فرمول کاملا" شدنی، بسیار روان، در دسترس و عملیاتی است. ولی از همان روزی که مطرح شد برخی حتی در دولت قبل هم با آن مخالفت کردند و وضعیت آن روز کشور را به شعب ابی طالب شبیه دانستند.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی روان تر از تمام مراحل قبلی انقلاب شدنی است و با توجه به وجود علم و دانش، زیر ساخت ها، انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی و متخصصین امر، انسانهای با غیرت و مصمم می خواهد، و باید بگوئیم که زیر بار سازش نمی رویم.

در پایان این مراسم از 50 نفر از فعالان و بسیجیان نمونه که در عرصه های مختلف بسیج فعالیت می نمایند تقدیر بعمل آمد. 
ارسال نظرات