کد خبر: ۸۷۸۶۹۳۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۱۷ هزار و ۷۲۷ نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حسنعلی چراغی با اشاره به میزبانی آذربایجان‌غربی از کاروان‌های راهیان‌نور اظهار داشت: این استان از ابتدای امسال میزبان 217 هزار و 727 نفر زائر از استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، قم، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران و مرکزی بوده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر، تابستان امسال 22 هزار و 484 نفر از اقشار مختلف مردم و 31 هزار و 545 نفر دانش‌آموز استان، در مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه 53 شب، نمایش رزمی برای زائران راهیان‌نور در استان اجرا شده است تصریح کرد: از این برنامه‌ها 135 هزار و 516 نفر استفاده کرده‌اند.

چراغی از اعزام زائران راهیان‌نور در عید نوروز 96 به مناطق جنگی خبر داد و بیان کرد: سال گذشته سهمیه اعزام از استان هفت هزار نفر بود اما به سبب استقبال فراوان از این برنامه‌ها، 12 هزار نفر در مناطق عملیاتی حضور یافته و همه ساله شاهد افزایش تعداد زائران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی حل مشکل اسکان برای میزبانی از زائران در استان است اظهار داشت: با توجه به رونق و گسترش این حرکت، مسئولان استانی کمر همت برای افزایش ظرفیت زائرسراها بسته و در این باره هم‌اکنون ظرفیت پذیرش آذربایجان‌غربی یک هزار و 500 نفر است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از گسترش و توسعه زیرساخت‌های یادمان‌های شهدای استان خبر داد و افزود: در این زمینه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، هفت یادمان در استان توسعه می‌یابد.


ارسال نظرات