فرمانده سپاه داورزن:

بیش از ده هزار نفر از خدمات بزرگترین موکب در مسیر زوار امام رضا(ع) بهره‌مند شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان داورزن گفت: بزرگترین موکب پذیرایی در طول مسیر زائران علی ابن موسی الرضا(ع) توسط بسیجیان ولایتمدار شهرستان داورزن و با پذیرایی بیش از ده هزار نفر برپا شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۵۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار روح اله پسندیده با بیان اینکه بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب خراان رضوی در طول مسیر زوار امام رئوف در ان شهرستان به همت  بسیجیان روستاهای صدخرو ،مهر، کاهک و شهر داورزن برپا شداظهارداشت: علاوه برپذیرایی زائرین اقدام به  ایجاد غرفه های فرهنگی نظیر ایستگاه کودک و بازسازی صحنه های عاشورا و جنگ تحمیای کردند.

 پسندیده با اشاره به قدمت ۱۷ساله برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر زوار پیاده تصریح کرد: همت مثال زدنی بسیجیان این منطقه سبب شده است تا یکی از قدیمی ترین موکب های خدمت رسانی به زائرین و عزاداران امام هشتم در دروازه ورودی به استان خراسان ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه داورزن همچنین از دایر بودن این ایستگاه در مسیر بازگشت زوار خبر داد و افزود: خدمت رسانی به زوار در مسیر بازگشت نیز در دستور کار بسیجیان قرار داشته است.

وی با تاکید بر حمایت از برپایی ایستگاه های خدمت رسانی به زوار در طول مسیر ابراز امیدواری کرد: برنامه ها افزایش خدمت رسانی نیز در سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار