سردبیر روزنامه رسالت بیان داشت: باید منتظر ماند که دولت چه پاسخی در برابر نقض صریح برجام و بدعهدی امریکا می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۵۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
محمد کاظم انبارلویی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در برجام گفت‌و‌گوهایی با 6 کشور برجسته و نیز دیپلمات‌های ما صورت گرفته است و نمایندگانی از سوی این کشورها این تعهد را به امضا رسانند؛ در حالیکه کشورهای دیگر به این تعهد پایبند هستند ولی دولت امریکا عهدشکنی کرد و در حقیقت این اقدام امریکا رونمایی از عدم تعهدات حقوقی و اخلاقی خود به دیگر کشورهاست که این از سوی رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی شده بود  بطوریکه با صراحت تمام فرمودند "به برجام خوش بین نیستم".
 
وی ادامه داد: با توجه به تصویب اجماعی تحریم‌های ۱۰ ساله علیه ایران در مجلس سنای آمریکا، شاهد بدعهدی این دولت در تمام تعهداتش هستیم و باید منتظر پاسخ ماند که دولت در برابر نقض برجام چه واکنشی نشان می‌دهد.
 
انبارلویی خاطر نشان کرد: آقای ظریف اعلام کرد که ما در ارتباط با نقض برجام گزینه‌هایی برای مقابله با این عهدشکنی داریم؛ آقای روحانی هم در این خصوص گفت که پاسخ قاطعانه‌ای در برابر تمدید تحریم‌ها خواهیم داشت و با هر گونه بدعهدی، قاطعانه رفتار خواهیم کرد و در مصوبه مجلس نیز پیش‌بینی شده که دولت باید پاسخگوی نقض برجام از سوی امریکا باشد.
 
سردبیر روزنامه رسالت همچنین بیان داشت: دولت درصدد است جلسه شورای امنیت ملی را جهت اقدامات لازم نسبت به نقض برجام برگزار کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها