تجلیل از نایب قهرمان پارالمپیک در شورای ورزش استان

سامان پاکباز جوان ورزشکار سی سختی که در مسابقات پارالمپیک 2016 در رشته پرتاب دیسک نایب قهرمان جهان شده بود طی مراسمی قدردانی شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۶۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
در جلسه شورای ورزش استان در خصوص نحوه واگذاری طرحهای نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی و پرداخت یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی به بخش ورزش بحث و تبادل نظر شد .

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه با اشاره به اینکه اعمال این ماده الزام قانونی ندارد گفت: در عین حال با توجه به اهمیت و ضرورت ورزش، ادارات از هرنوع کمکی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران استان در حد توان دریغ نکنند .
موسی خادمی افزود: تحقق قانون پرداخت یک درصد بودجه به ورزش در شرایطی که دستگاهای دولتی با کمبود منابع مالی برای تکمیل بیش از 900 طرح نیمه تمام عمرانی مواجه اند دور از انتظار است، اما درعین حال از هر طرح و برنامه ورزشی قابل طرح و اجرا به صورت جهادی حمایت مالی خواهد شد .
وی درخصوص واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی ورزشی به بخش خصوصی هم گفت: شورای ورزش استان با واگذاری این طرح ها به هیئت های ورزشی در صورت داشتن شرایط لازم موافق است.

معاون ورزش و جوانان استان هم گفت: 12 طرح ورزشی نیمه تمام در استان که فرایند حقوقی آن ها طی شده آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

حکمتی جو افزود: براساس اصل 53 قانون بودجه دستگاه های اجرایی باید یک درصد اعتبارات خود را صرف ورزش کنند که به غیر از اداره کل فنی و حرفه ای هیچ سازمان و نهادی به این ماده قانونی عمل نکرده است.

همچنین استاندار در جلسه شورای ورزش استان با اهدای سند یک قطعه زمین از آقای سامان پاکباز نایب قهرمان پارالمپیک جهان تجلیل کرد.

این جوان ورزشکار سی سختی در مسابقات پاراالمپیک 2016در رشته پرتاب دیسک نایب قهرمان جهان شد .

ارسال نظرات