استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر مشارکت ادارات برای واگذاری بخشی از خدمات خود به دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد .
کد خبر: ۸۷۸۶۹۷۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
موسی خادمی در نشست شورای راهبری توسعه ی مدیریت استان بابیان این مطلب گفت: هم اکنون 75 نوع خدمت برای تسهیل در امر خدمات اداری به مردم انجام می شود که این فرصت خوبی برای استقبال ادارات در واگذاری خدمات قابل ارایه در این دفاتر است .
وی همچنبن اتصال به شبکه دولت را برای همه دستگاه ها الزامی دانست و افزود:در اتصال دستگاه ها به این شبکه باید، نوع خدمات ملی و استانی و میزان امکان پذیری خدمات را تفکیک کنند.
در این نشست نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم با بیان ضرورت مشخص شدن نقشه ی راه نظام مدیرتی برای اجرای بهتر سیاست های کلی نظام گفت:آذر ماه سال 93 براساس مصوبه ی هیات دولت تشکیل شورای راهبری توسعه ی مدیرت مورد تاکید قرار گرفت که به تبع آن این شوراها در استان ها تشکیل می شوند.
 نوروزی افزود: در این شورا کمیته های متنوعی از جمله کمیته ی ساختار، فناوری، مدیرت، سرمایه ی انسانی و سلامت اداری برای اصلاح نظام اداری تشکیل می شود.
وی گفت: در این فرایند کمیته ی توسعه ی دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری با هدف اجرای موفق تر جشنواره ی شهید رجایی در ادارات استان هر سه ماه یکبار برگزار می شود.
در این نشست مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری نیز از اتصال 183 دستگاه اداری به شبکه دولت خبر داد و گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بین استان ها رتبه ی برتر در استفاده از شبکه ی دولت را به خود اختصاص داد.
رسولی افزود:ادارات شهرداری،بهزیستی،فنی و حرفه ای و تاکسیرانی آماده ی واگذاری بخشی از خدمات خود به دفاتر پیشخوان دولت هستند.
ارسال نظرات