خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور به نقش برجسته شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم درحفظ آرمان های انقلاب و اسلام اشاره کرد و گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور را مرهون خون پاک شهیدانیم.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۹۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
به گزارش  بسيج سردار علی فضلی روز یکشنبه در حاشیه کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم درمجتمع فجر اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این آیین به منظور گرامیداشت یک هزار و 153 شهید کارگری خوزستان و پاسداشت شهدای مدافع حرم این استان برگزار شد.
وی افزود: اگر چه شهدای دوران دفاع مقدس توسعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت بودند اما مدافعان حرم نیز فراتر از دوران دفاع مقدس در راه دفاع از آرمان های اسلام گام برداشتند.  
جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهدای مدافع حرم انسان های برجسته ای بودند که با بصیرت به رشد و تعالی رسیده و هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور برای حفظ آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و به ویژه دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) جانفشانی کردند.
وی همچنین به رشادت های شهید علیرضا حاجی وند قیاسی شهید مدافع حرم از دزفول اشاره کرد و گفت:این شهید والا مقام درخانواده ای متدین ومذهبی رشد و شکوفایی یافت و دو سال تمام برای رفتن به سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) آرام و قرار نداشت و در نهایت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار فضلی افزود: این شهدای گرانقدر همواره آرمان شهادت در سر داشته و امروز دردفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پرچم اسلام را برافراشته اند.
بزرگداشت یک هزار و 153 شهید کارگری خوزستان در قالب یادواره 14 هزار شهید قشر کارگری کشور روز یکشنبه با حضور سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای قشر کارگری در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار و در پایان از خانواده های شهدای مدافع حرم، جانبازان و شهدای قشر کارگری تقدیر شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها