مراسم تجلیل از شش کمیته کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح استان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۰۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در مراسم تجلیل از شش کمیته کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد شامل کمیته امنیت،عمرانی، استقبال و فضا سازی، اسکان فضای مجازی و تدوین کتاب اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کاری بود که از قبل شروع شد و در مرحله ای به اوج خود رسید که باید این کار ادامه داشته باشد.
سردار یدالله بوعلی با تاکید بر اینکه کار شهدا تمام شدنی نیست و برای مقطع خاصی نبود، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از گذشته تا زمان برگزاری کنگره شهدا صورت گرفت.
وی با قدردانی از تمامی کسانی که در برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشتند، گفت: کار برای شهدا بود و به نام هیچ کس نیست.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه کنگره ملی شهدای استان باید با مناسبت های فرهنگی و مذهبی تلفیق داده شود، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی باید به هم متصل شوند.
سردار بوعلی با تاکید بر اینکه خلاهای بسیاری در سطح کهگیلویه و بویراحمد داریم که باید صورت گیرد، گفت: نمادهایی در سطح شهر جای آن ها خالی است و مستندهایی که باید ساخته می شد که هنوز جای کار دارند و کتاب هایی باید به چاپ می رسید لذا تمام تلاشمان اتمام چنین کارهایی است.
 
کنگره ملی شهدای استان در خور شان شهدا برگزارشد
 
رئیس کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشتند، گفت: با وجود اقدامات صورت گرفته در برگزاری کنگره ملی شهدای استان هنوز برخی کارها ادامه دارد.
سرهنگ محمد نصیرزاده با بیان اینکه نصب تصاویر شهدا همچنان ادامه دارد، گفت: خوشبختانه کنگره ملی شهدای استان در خور شان شهدا برگزارشد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری باشکوه کنگره شهدا اذعان کرد: در یک سال ۲۶ عنوان کتاب به چاپ رسید که در ۱۰ سال گذشته تنها ۵۲ عنوان کتاب به چاپ رسید.
نصیرزاده تصریح کرد: در اربعین امسال هر زائر نایب الزیاره یک شهید بود که با استقبال خوبی روبرو شدیم.
 در پایان این مراسم از مسئولان شش کمیته کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد شامل کمیته امنیت،عمرانی، استقبال و فضا سازی، اسکان، فضای مجازی و تدوین کتاب با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
ارسال نظرات