خبرهای داغ:
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان قم خبر داد
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان قم گفت: این اداره‌کل کارگاه‌هایی را در استان با هدف ترویج بحث پژوهش برای فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۱۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
برگزاری کارگاه‌های ترویج پژوهش در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین محمودی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته پژوهش که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش در اداره آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به مناسب این هفته برنامه‌های مختلفی در این نهاد برگزار می‌شود، از جمله این برنامه‌ها برگزاری همایش پرتال همگام در استان با حضور کارشناسان مربوطه است.

وی ادامه داد: همچنین زنگ پژوهش هم در روز 17 آذرماه به صورت استانی و در نواحی آموزش و پرورش استان قم در مدارس نواخته می‌شود؛ در روز 29 آذرماه هم طی برنامه‌ای از دانش‌آموزان پژوهشگر و فن‌آور استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان قم افزود: از برگزیدگان جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، جابر بن حیان و مسابقات علمی در هفته پژوهش در استان تقدیر صورت می‌گیرد.

محمودی با اشاره به ضرورت توجه به دانش‌آموزان پژوهشگر اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش استان قم در هفته پژوهش از دانش‌آموزانی که تولید محتوای الکترونیکی داشته‌اند، تجلیل می‌کند و این یکی از برنامه‌های محوری این اداره‌کل است.

وی ادامه داد: در هفته پژوهش نمایشگاه‌هایی با موضوع پژوهش در استان قم و نواحی برگزار می‌شود، همچنین فراخوانی را در زمینه ایده‌های آموزشی و پژوهشی برای فرهنگیان استان منتشر کردیم که در این راستا ایده‌هایی هم به اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم رسیده و این یکی از برنامه‌های جاری این اداره‌کل است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان قم گفت: این اداره‌کل با توجه به ماهیت آموزشی این دستگاه، کارگاه‌هایی را در استان قم با هدف ترویج بحث پژوهش برای فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان در هفته پژوهش برگزار می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها