خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم خبر داد؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از اجرای طرح پایش سلامت والدین معظم شهدا و جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۱۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
اجرای طرح پایش سلامت والدین معظم شهدا در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سیدجواد هاشمی اظهار داشت: انعقاد قرارداد با ۷۲ پزشک عمومی و متخصص، ۴۱ داروخانه، ۲۳ آزمایشگاه و ۱۲ فیزیوتراپی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ارایه خدمت درمانی و دارویی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قم است.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد با ۱۹ درمانگاه، سه بیمارستان، پنج مرکز سونوگرافی و سه مرکز تصویر برداری از دیگر اقدامات صورت گرفته در همین راستا می‌اشد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم افزود: توجه به توزیع مناسب این مراکز در سطح شهر و سهولت در دسترسی به مراکز درمانی و داروخانه‌ها در راستای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در دهه چهارم خدمت رسانی با وجود کهولت سن هستند، انجام شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات بنیاد شهید در راستای ارایه خدمات درمانی انجام طرح پایش سلامت ویژه والدین معظم شهدا، جانبازان نخاعی و شیمیایی می باشد که هر ساله این طرح جهت ارزیابی سلامت این عزیزان انجام می گیرد و هم اکنون نیز طرح پایش سلامت ویژه جانبازان قطع نخاع در مرحله اول با انجام آزمایشات لازم در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها