خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در روز نهم دی ماه در شهر همدان از ساعت ۱۰ صبح و با حضور مردم در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۳۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۹ دی در همدان بابیان اینکه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و اوضاع جهانی امسال باید مراسم گرامیداشت این روز باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با تأکید بر دقت هرچه‌تمام‌تر متولیان در برگزاری این مراسم، گفت: استان همدان امسال در مراسم ۱۳ آبان خوش درخشید و علاوه بر استان ایلام در کشور به‌عنوان استان‌های نمونه انتخاب شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت: مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در روز نهم دی ماه در شهر همدان از ساعت ۱۰ صبح و با حضور مردم در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سردار شهید همدانی، سردار آبنوش و سردار فضلی در خاموش کردن فتنه ۸۸ گفت: به همین منظور سخنران مراسم ۹ دی در استان همدان سردار پاسدار فضلی است.

حجت‌الاسلام فاضلیان نقش سپاه را در تبیین حماسه ۹ دی مهم دانست و گفت: وجود بیش از ۸ هزار حلقه صالحین می‌تواند ظرفیتی برای این امر باشد.

وی با تأکید به نقش بسیج در بزرگداشت هرچه باشکوهتر مراسم ۹ دی، عنوان کرد: بسیج برگرفته از مردم و به تعبیر مقام معظم رهبری «لشگر انقلاب» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه در ۹ شهرستان استان همدان مراسم ۹ دی برگزار خواهد شد، گفت: در ۲۷ بخش و شهر مراسم این روز را در برنامه داریم.

وی بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نظارت بر حسن انجام امور را خواهد داشت، تأکید کرد: دستگاه‌های مختلف در برگزاری مراسم ۹ دی همکاری لازم را داشته باشند.

فاضلیان نقش آموزش‌وپرورش در تبیین حماسه ۹ دی برای دانش‌آموزان و دعوت آن‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت این روز را همچون سپاه مهم عنوان کرد و گفت: فتنه ۸۸ مصداق منکر است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در روز ۹ دی نقش اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی در فراخوان دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم بزرگداشت این روز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات