حجت ا لاسلام کریمی در جمع بسیجیان ناحیه ثارالله یزد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله در جمع فرماندهان، حوزه ها،شوراهای حوزه و پایگاه های بسیج ضمن بیان آیاتی از قرآن کریم وتوضیح آیات درخصوص بسیج به ویژگیهای بسیج پرداخت.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۳۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت ا لاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله در جمع فرماندهان حوزه ها وشوراهای حوزه و پایگاه های بسیج ناحیه ثارالله یزد با اشاره به آیه شجره طیبه اصلها ثابت وفرعها فی السما خواص بسیج را در جامعه اسلامی بیان کرد و بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی)را در جمع بسیجیان تبیین نمود.

وی وظیفه اصلی بسیج را مقابله با نفوذ سیستمی عنوان کرد و به مواردی از اینگونه نفوذ بعد از انقلاب اسلامی،روی کار امدن ملی گراها،اصلاح طلبان و طرفداران لیبرال دموکراسی غرب در دولت های گوناگون اشاره نمود.

حجت الاسلام کریمی در مورد وظایف بسیج و شجره طیبه ی بسیج و بسیج مردمی افزود:بسیج یعنی همفکری و همکاری در برنامه های خرد و کلان جامعه و بسیج مستضعفین یعنی اینکه ما بسیجیان وظیفه داریم از مستضعفین جهان حمایت کنیم .

وی با اشاره از کلام امام که ما باید دست مستضعفان جهان را بگیریم و بسیج شجره طیبه ای است که توسط امام نهال آن غرس شد گفت: الحمدالله این درخت تنومند شده است.

کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه اصلی بسیج مبارزه با نفوذ است و یکی از وسیله های مبارزه با نفوذ را همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

وی تاکید کرد ما نباید اصل انقلاب را زیر سوال ببریم و مبارزه با نفوذ سیستمی را باید درمد نظر داشته باشیم واین حرفی است که رهبری معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند .

حجت الاسلام کریمی در پایان تصریح کرد: وظیفه ما و بسیجیان برخورد فکری،هنری،منطقی با نفوذ سیستمی دشمن است.

کریمی با بیان اینکه ما باید به سخنگوی نظام و مقام معظم رهبری عمل کنیم افزود:ما موظف هستیم بیانات رهبری را به گوش ولایتمداران و اهل معرفت برسانیم.


ارسال نظرات