امام جمعه مهریز:

اعتماد به آمریکا خیانت است

امام جمعه مهریز گفت: آمریکایی ها همواره از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند و اعتماد به آنها خیانت است.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۵۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه مهریز به تمدید دوباره 10 ساله آمریکا علیه ایران اشاره و افزود: این تحریم های جدید گویای آن است که آمریکایی ها دست از جنایت و خیانت از ملت و کشور ما برنداشته اند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: دولت آمریکا در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران به انواع توطئه های مختلف دست زده و همواره با حمایت حامیان جهانی و منطقه ای خود به نظام ما ستم کرده است.

برهان گفت: اگر کسی دل به دشمنان و آمریکایی ها ببندد هیچ سودی برایش به همراه ندارد چون تنها راه اقتدار میهمن اسلامی ایستادگی و مقاومت جانانه در برابر مخالفان نظام است.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: دولت آمریکا علیرغم قول هایی که در خصوص برجام و سایر مسائل داده هیچگاه به تعهدهای خود عمل نکرده و دشمنی آنها با همان قوت اوایل انقلاب اسلامی وجود دارد.

برهان گفت: باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری همواره با هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و آمریکا ایستادگی کرد که راه سعادت این مرز و بوم همان ایستادگی است.

ارسال نظرات