سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار کرد

برگزاری کلاس های آموزشی رسانه و فضای مجازی

کلاس های آموزشی رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج مساجد و محلات از امروز به مدت ۴ روز با حضور کاربران استانی این سازمان به صورت فشرده برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۸۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،رسول شکری نیا قائم مقام مرکز سایبری بسیج سخنران مراسم افتتاحیه این کلاسها از کارکردهای سئو(بهینه سازی موتورهای جستجو) گفت: زمین بازی اینترنت و فضای مجازی را دشمن (آمریکا)طراحی کرده است؛ اندروید، ios  و... زیرساختهای مربوط به دشمن است و با این کار شما را دیتا ماینیگ (فرایندی است برای مرتب سازی از میان داده های بسیار زیاد ناهمگون) می کنند، تنها کشوری که توانسته جلوی آمریکا بایستد چین هست. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این خصوص میفرمایند: حدالمکان دراین زمین بازی نکنید ولی استفاده خود را برای پیشرفت ببرید.

وی استفاده از شبکه و نرم افزارهای داخلی را منطقی و معقول خواند و ادامه داد: طبق فرمایش رهبری باید تا جایی از این شبکه ها استفاده کنیم که باعث ضرر به خود نباشیم و شبکه های داخلی ارتباط جمعی مانند(سلام و سروش) که تلفیقی از اینیستاگرام و تلگرام است مورد توجه قرار دهیم تا به پیشرفت برسیم.
 
 
 

 

 قائم مقام مرکز سایری بسیج با تاکید بر اینکه باید سواد رسانه ای خود را بالا برد اظهار کرد: سایت یک رسانه مادر است و سرعت، صحت و دقت از مولفه های مهم آن است؛ یکی از اهداف  دشمنان از ایجاد فضای مجازی شبکه سازی است ما باید اول خبر که ماده اول ارتباطات اجتماعی است و بعد ماهیت رسانه های خارجی را بشناسیم و توان تحلیل خود را بالا ببریم.

وی افزود: در سایت های امروزی هرکس حرف را اول برند برنده است پس روی سرعت خود باید کار کرد. دشمن امروزه به دنبال این است که مردم خود خبر نویسی کنند از این رو شبکه های تلویزیونی در جدال سخت "صحت و دقت" با  شبکه های اجتماعی وارد کرده است.

شکری نیا در پایان با اشاره به اینکه کار در فضای مجازی ۲۵ ساعته است گفت: بسیج مساجد و محلات گسترده ترین شبکه را در جامعه  نسبت به بقیه اقشار داراست و باید با کمک جوانان انقلابی تلاش کند تا انقلاب ما به دست نا اهلان و نا محرمان نیوفتد و همیشه به گوش باشد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار