مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان گفت: براي مقابله با نفوذ دشمن بايستي اقتصاد مقاومتي را در جامعه اجرا كرده و آن را نهادينه كنيم.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۱۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سرخه، حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري در ديدار با پايوران ناحيه مقاومت بسيج سپاه سرخه با اشاره به واژه جهاد كبير در كلام رهبري اظهار داشت: جهاد كبير يعني نه گفتن به كفار و دشمنان نظام اسلامي است .

وي افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از بيان جهاد كبير مسئله نفوذ را بيان كردند و فرمودند؛ بعد از فتنه 88 كه دشمن ديد هيچ غلطي نمي تواند در تضعيف نظام اسلامي انجام دهد اقدام به نفوذ در بين كابينه دولت و تأثيرگذاران جامعه و اين نظام كردند تا در پايه هاي انقلاب و مردم اين نظام تزلزل ايجاد كنند كه بعضي از اين نفوذيان شناسايي شدند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان گفت: ما براي مقابله با نفوذ دشمن بايستي اقتصاد مقاومتي را در جامعه اجرا كرده و آن را نهادينه كنيم.

حجت الاسلام والمسلمين قندهاري افزود: بسياري از جوانان ما با مشكل بيكاري و بي پولي دست و پنجه نرم مي كنند و بسياري دچار مشكلات فراوان ديگر شده اند، آن وقت بعضي در دولت حقوق هاي نجومي مي گيرند بيت المال را بالا مي كشند و دولت هيچ اقدامي نمي كند و برايشان مشكلات مردم سطح پايين جامعه مهم نيست.

وي تأكيد كرد: هركسي كه به دنبال كار خودش باشد و از بيت المال استفاده شخصي كند چگونه مي تواند درد جوانان بيكار را بفهمد و آنان را درك كند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان با اشاره به انتخابات آينده بيان داشت: در انتخابات آينده بايستي مراقب انتخاب خود باشيم و مسئوليتي را كه شهدا در خصوص حفظ انقلاب اسلامي بر دوش تك تك مردم ايران قرار داده اند، را پايبند باشيم و افرادي را انتخاب كنيم كه دلسوز نظام، خدمت گذار مردم و انقلاب و با صلاحيت باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها