معاون فرماندار پارس آباد و سرپرست بخشدار اسلام آباد منصوب شدند

با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل، عدالت حاجی پور و افشین اسدزاده به عنوان معاون فرماندار پارس آباد و سرپرست بخشداری اسلام آباد منصوب شدند.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۴۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل، فرماندار، مسوولان ادارات در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد، طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، عدالت حاجی پور و افشین اسدزاده دو نیروی جوان و بومی این شهرستان به سمت معاون فرماندار پارس آباد و سرپرست بخشداری اسلام آباد منصوب شدند.

در قسمتی از حکم آمده است؛ نامبرده با بهره گیری از عنایات الهی و به کارگیری همه توان و تجربه خویش در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان با الهام از منویات مقام معظم رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر نظر فرماندار موفق باشد.

آیین تودیع و معارفه معاون فرماندار پارس آباد و سرپرست بخشداری پارس آباد ظهر امروز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

پیش از این حاجی پور در سمت بخشدار اسلام آباد و اسد زاده نیز در یکی از واحدهای اداره آموزش و پرورش پارس آباد فعالیت می کردند.

همچنین یاسر ندایی که پیش از این معاون فرماندار پارس آباد بود بعنوان مشاور فرماندار و مسئول دفتر فنی و عمراني فرمانداری پارس آباد مشغول کار شد.



ارسال نظرات