خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
یک باخت نمی‌تواند تأثیری بر روی عملکرد تیم فوتسال گیتی‌پسند داشته باشد و به جای مطرح شدن بحث انحلال و کناره‌گیری، تمرکز این تیم باید بر روی کسب عنوان قهرمانی باشد.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۵۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان به نقل از فارس : پس از اتفاقاتی که در جریان دیدار دو تیم گیتی‌پسند و حفاری اهواز رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکومیت‌های زیادی را شامل حال تیم اصفهانی کرد که سنگین‌ترین حکم صادره به باخت شش بر صفر این تیم اختصاص داشت.

حکم صادره واکنش شدید باشگاه اصفهانی را به همراه داشت، تا جایی که مالک این باشگاه خصوصی اعلام کرد در صورت شکسته نشدن این حکم در کمیته استیناف، گیتی‌پسند از لیگ برتر فوتسال کنار خواهد کشید.

تهدید به انحلال اتفاق جدیدی در باشگاه گیتی‌پسند نیست و طی سال‌های گذشته نیز در مقاطع مختلف، این تیم تهدید به کنار کشیدن از لیگ و انحلال کرد که البته تاکنون این تهدید عملیاتی نشده است.

تیم گیتی‌پسند شروع بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و با کسب ده برد متوالی، خود را به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی در لیگ برتر مطرح کرد اما در هفته یازدهم لیگ برتر، نخستین تساوی این تیم برابر تأسیسات رقم خورد و درصورت قطعی شدن باخت فنی نیز، اولین باخت این تیم در لیگ ثبت می‌شود.

گیتی‌پسند در حال حاضر و با نتیجه تساوی برابر حفاری اهواز، با 6 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی، صدرنشینی را در اختیار دارد و در صورت لحاظ شدن باخت، اختلاف به 5 امتیاز می‌رسد و قهرمانی این تیم در نیم فصل نخست، با احتساب هر نتیجه‌ای که در دیدار پایانی لیگ رقم بخورد، حفظ خواهد شد.

تیم اصفهانی در فصل جاری از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و بخت نخست قهرمانی محسوب می‌شود و یک باخت نمی‌تواند تأثیری بر روی عملکرد این تیم داشته باشد، آن‌هم در شرایطی که جریمه در نظر گرفته شده با توجه به حرکت غیراخلاقی نادرست بازیکن گیتی‌پسند، سنگین به نظر نمی‌رسد.

به میان کشیده شدن بحث کناره‌گیری و انحلال در شرایط فعلی، به جز اینکه از لحاظ روحی و روانی، تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد، سود دیگری ندارد و مدیران این باشگاه باید به جای مطرح کردن چنین بحث‌هایی، حواشی پیرامونی این تیم را مدیریت کنند تا رضا لک و شاگردانش بتوانند با خیال راحت، نیم فصل دوم را آغاز کرده و با کسب حداکثری امتیاز، به دنبال تصاحب جام قهرمانی باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها