یکی از معلمان بسیجی و سرگروه صالحین در بیله سوار در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به تشکیل و برگزاری کلاس تقویتی ریاضی برای دانش اموزان و نوجوانان بسیجی کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۵۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از صبح مغان، این روزها که انسانها درگیر کارهای روزمره زندگی خود هستند و اغلب از اوضاع احوال اطرافیان خود و انچه که بر سر فرهنگ همکیشان می اید خبر ندارند، برخی تک چهره هایی هستند که بدون هیچ چشمداشتی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی همشهریان در گوشه ای از شهر خود تلاش می کنند.

رسول اجلالی دبیر ریاضیات ساکن در شهر مرزی بیله سوارمغان یکی از این چهره های موفق است که با فعالیت های پیگیرانه خود توانسته گامی در جهت افزایش سطح علمی و اعتقادی نوجوانان و دانش اموزان بردارد.

سرگروه حلقه تربیتی صالحین بسیج در بیله سوار در گفتگو با خبرنگار صبح مغان می گوید: هدف اصلی من در کنار آموزش ریاضی به نوجوانان و دانش اموزان بسیجی این است که دانش آموزان برای رفتن به مسجد ترغیب شوند و با حال و هوای مساجد آشنا شوند.

وی می گوید: در مسجد که خانه خداست هر کاری که از دستمان بر بیاید برای تربیت اسلامی نوجوانان و دانش اموزان انجام می دهیم زیرا که از ائمه معصومین روایت است که فرموده اند:« زکات العلم نشره.» یعنی زکات علم یاد دادن و ترویج آن است.

سرگروه حلقه صالحین در خصوص فعالیتش در این عرصه گفت: از سال 88 کار با حلقه های صالحین را شروع کردیم و اوایل بیشتر روی مباحث اعتقادی و اصولی تاکید بیشتری داشتیم ولی بعدا به نظرم رسيد که برای ترغیب و تشویق دانش آموزان برای حل مشکلات درسی آنها هم کمکی بکنیم.

وی همچنین گفت: در کنار آموزش درس ریاضی به دانش اموزان و بسیجیان آنها را با آموزه های قرآنی و دینی نیز آشنا می کنیم و امیدواریم با یاد دادن نماز و روخوانی قران گامی در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی شهرمان برداریم.


 

ارسال نظرات