خبرهای داغ:
مدیرفرهنگی کمیته امداد استان قزوین از اعزام 131 مددجو به سفر کربلای معلی طی ایام محرم و صفر خبرداد.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۵۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علی اصغر کشاورز گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه خدمات فرهنگی در کنار ارائه بسته های حمایتی مالی است.

وی ادامه داد: در واقع ما تلاش می کنیم تا استضعاف مالی و اقتصادی خانواده نیازمند به استضعاف فرهنگی و فکری مددجویان منجر نشود که از این رو برنامه های مختلف فرهنگی را برای این عزیزان تدارک دیده ایم.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: اگرچه برنامه های مختلف و متنوعی برای نیازمندان و جامعه هدف تدارک دیده ایم ولی علیرغم گستردگی کارهای انجام شده، اعتقاد داریم که حجم کارهای انجام شده در برابر نیاز جامعه هدف کم است و لازم است در این زمینه تلاش های بیشتر و خدمات افزون تری ارائه شود.

وی اعلام کرد: نمی توان انتظار داشت خانواده نیازمند تنها با مشکلات اقتصادی روبرو باشد و نیازهای فرهنگی خانواده مورد غفلت قرار گیرد از این رو برنامه اردویی یکی از شاخص هایی است که مورد توجه است که این برنامه برای اقشار مختلف جامعه هدف تحت حمایت اجرا می شود.

کشاورز توضیح داد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و تفریحی در قالب برنامه های اردویی انجام می شود که در همین راستا طی ایام محرم و صفر 131 نفر از مددجویان با اعتباری بالغ بر 460 میلیون ریال به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.

وی یاداورشد: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های خود را در قالب طرح شوق زیارت به امداد اهداء کنند تا برای اعزام نیازمندان به سفرهای زیارتی هزینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها