خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)

برگزاری مراسم تجلیل از شرکت کنندگان اردوهای جهادی شاهرود

مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در اردوهای جهادی یکروزه و سه روزه بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) در سرای سالمندان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۶۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در اردوهای جهادی یکروزه و سه روزه بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) در سرای سالمندان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که فرماندهان و مسئولین سازندگی پایگاه های بسیج و شورای حوزه حضور داشتند، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در سخنانی در جمع جهادگران بسیجی با بیان اینکه توجه به خدمت رسانی اولویت بسیج است گفت: بسیج در موضوع اقتصاد مقاومتی توجه به اقتصاد منهای نفت دارد و تلاش دارد با ایجاد بنگاه های کوچک زودبازده و حمایت از طرح های خوداشتغالی خانگی در این راستا در تقویت این کارگاه ها تلاش کند.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی در سطح مناطق محروم و جاهایی که نیاز به خدمت دارد اولویت دیگر بسیج است و ما تلاش کرده ایم تا بتوانیم با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در خدمت رسانی به مناطق محروم کوشا باشیم و اثرگذاری داشته باشیم.

دامغانی با تقدیر از دست اندرکاران این مراسم که در سرای سالمندان این برنامه را برگزار نموده اند بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان و بزرگ ترها به خصوص پدران و مادران که کسی را ندارند موجب خشنودی خداوند است و ما باید قدر نعمت بزرگترها را بدانیم و تلاش کنیم فرهنگ احترام به والدین را در جامعه ترویح نماییم و با فرهنگ منحط غرب مقابله نماییم.

در این دیدار به شرکت کنندگان در اردوهای جهادی بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها