خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: تمدید تحریم ها نشان دهنده اجرایی نشدن و نفی برجام است و مسئولین ما باید واکنش مناسب و قاطع از خود نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۶۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص تمدید ده ساله تمدیدها علیه ایران اظهار کرد: عمل نکردن به وعده‌ها و نقض پیمان به ویژه در زمانی‌که عمل کردن به آن‌ها هزینه‌بردار است، از اصلی ترین شیوه های آمریکا است.

وی در خصوص علت خوش‌بینی برخی از مردم و مسئولین به رژیم آمریکا تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور نیز عده‌ای به دلیل نداشتن کافی نسبت به آمریکا و یا به دلیل در خطر بودن منافع زودگذرشان نسبت به آمریکا خوش بین بوده و تخلفات این رژیم صهیونیستی را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه آوج اضافه کرد: مسئولین باید حفاظت از منافع ملت را در راس کارهای خود قرار دهند و نباید توجه به منافع شخصیشان آن ها را از این مهم بازدارد.

هاشمی موضع و واکنش رهبر را پیرامون مسئله برجام بسیار شفاف عنوان کرد و گفت: تمدید تحریم ها نشان دهنده اجرایی نشدن و نفی برجام است و مسئولین ما باید واکنش مناسب و قاطع از خود نشان دهند.

وی تشریح کرد: همه مسئولین و به ویژه دستگاه دیپلماسی و در راس آن رئیس دولت و وزیر امور خارجه کشور باید واکنش قاطع را در پیش بگیرند و همانطور که رهبر گفت نقض برجام را اعلام نمایند.

امام جمعه آوج در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم نیز باید همچون همیشه در صحنه باشند و تبعیت خود از ولایت فقیه را در تجمعات مختلف و هم‌چنین در مصلاهای نماز جمعه نشان همگان دهند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها