خبرهای داغ:
برگزار شد:

مراسم سالروز تأسیس رادیو قزوین

به مناسبت 13 آذر ماه سالروز تأسیس رادیو قزوین از عوامل و دست اندرکاران صدای مرکز قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۷۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسم سالگرد تاسیس رادیو قزوین معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تبریک سالروز تأسیس رادیو از تلاش ها و خدمات عوامل و دست اندرکاران صدای مرکز قزوین قدردانی و تجلیل کرد.

معصومی فر رادیو را رسانه ای مبنایی و پایه ای دانست و خاطرنشان کرد: رادیو بعنوان یکی از اصلی ترین پشتوانه های تلویزیون است که نقش تربیت و نیرو سازی را برای تلویزیون بر عهده دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین صمیمیت را از مهمترین ویژگی های رادیو برشمرد و افزود: با وجود پیدایش رسانه های نوین و تعدد این رسانه ها رادیو همچنان پر نشاط و پر انرژی مخاطبان خود را حفظ کرده و آنان را همراهی می کند.

معصومی فر در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم دقت و اهتمام هرچه بیشتر عوامل و دست اندرکاران صدای مرکز قزوین در تولید برنامه های پرمحتوا و غنی تأکید و خاطر نشان کرد: شما بعنوان فعالان عرصه ی فرهنگ و هنر باید موضوعات و محتوای برنامه های خود را در جامعه یافته و زوایای پیدا و پنهان آنها را با هنرمندی و رویکرد حرفه ای خود برای مخاطبان بازگو کنید تا افق های جدید در بین مخاطبان خود ایجاد نمایید.

کولجی معاون صدای مرکز قزوین هم دراین جلسه گزارشی از فعالیت های رادیو قزوین ارائه کرد.

پخش کلیپ، اجرای نمایش رادیویی و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این جلسه بود.
در پایان از عوامل و دست اندرکاران صدای مرکز قزوین و آقایان برزگر کرمی و درویشی 2 تن از مخاطبان رادیو قزوین تجلیل بعمل آمد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار