دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:

انتقاد آملی لاریجانی از همکاری نکردن دولت درباره موضوع حقوق‌های نجومی/ تشریح نشست تشکل‌های دانشجویی با رئیس قوه قضائیه

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در مورد رئیس قوه قضاییه درنشست امروز با تشکل‌های دانشجویی گفت: آقای آملی لاریجانی اظهار داشتند دولت هیچ اطلاعاتی درباره حقوق‌های نجومی به قوه قضاییه ارائه نکرده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۸۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش بسیج نیوز ؛امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه صبح امروز تشکل‌های دانشجویی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه گفت: جلسه بسیار صمیمی بود به طوری که تشکل‌های دانشجویی مسائل خود را مطرح کردند و رئیس قوه قضائیه نیز بسیار صمیمی به آنها پاسخ داد.

وی افزود: مسائل مطرح شده از سوی تشکل‌های دانشجویی به عملکرد قوه قضائیه در حوزه بررسی فیش‌های نجومی و املاک شهرداری تهران، انتقاد به عملکرد قوه قضائیه در رسانه‌ها، تخلفات گسترده در حوزه معاملات واسناد، نظارت بر کار قضات و دادگستری‌های استان‌ها و اطلاع‌رسانی عمومی و کسب اعتماد عمومی مربوط می‌شد.
 
Capture1.JPG

سلیمی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه در رابطه با بررسی فیش‌های نجومی این گونه عنوان کرد که سازمان بازرسی کل کشور لیست‌هایی را تهیه کرده و دیوان محاسبات نیز اطلاعاتی را در اختیار قوه قضائیه قرار داده است ولی دولت تاکنون هیچگونه اطلاعاتی را به قوه قضائیه نداده است.

وی ادامه داد: در حوزه شهرداری‌ها هم رئیس قوه قضائیه گفت این موضوع در حال بررسی است.
Capture.JPG

در ادامه جلسه دانشجویان از نحوه ارتباط رئیس قوه قضائیه با جامعه دانشجویی انتقاد کردند و انتظار داشتند رئیس قوه قضائیه به صورت سالانه با دانشجویان نشستی برگزار کند که آملی لاریجانی از این درخواست استقبال کرد.

همچنین دانشجویان نسبت به برخی نزدیکان لاریجانی و دست‌اندرکاران قوه قضائیه نیز مسائلی را مطرح کردند که آملی لاریجانی هر گونه مماشات و تاخیر در برخورد با این افراد را انکار کرد و قول پیگیری داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار