کارشناس سیاسی با بیان اینکه داعش با هدف نابودی اسلام ناب محمدی(ص) بوجود آمد، گفت: این گوه تروریستی یکی از بزرگترین دشمنان مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۷۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سروان پاسدار حسین پایداری در نشست سیاسی بصیرتی سربازان وظیفه در سپاه ناحیه زاوه ضمن بیان تاریخچه پیدایش گروه تکفیری تروریستی داعش افزود:  داعش از دل القاعده بوجود آمده و هدف از تشکیل آن نیز پیش بردن اهداف شوم کشورهای استعمارگر غربی و عربی می باشد.
هادی سیاسی سپاه ناحیه زاوه در ادامه گروه تکفیری داعش را یکی از بزرگترین دشمنان مسلمانان دانست و گفت: این گروه با نام اسلام و قرآن و با نیت استکباری خود قصد دارد تیشه به ریشه اسلام ناب محمدی (ص) بزند.

پایداری با اشاره به اینکه داعش و دیگر گروه های تکفیری دست پرورده و آموزش دیده کشورهای سلطه طلب آمریکا، انگلیس، اسرائیل و برخی کشورهای فریب خورده عرب حاشیه خلیج فارس همچون عربستان، قطر، امارات و اردن می باشند، افزود: خباثت و کینه آشکار این کشورها با ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

وی در پایان نیز با اظهار اینکه علاوه بر داعش، گروه های تکفیری و تروریستی دیگری نیز همچون بعثی ها، نقش بندیه، اهل سنت وهابی و گروه صرخی به آنها کمک می کنند، ابراز داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی نشان داده است که همیشه با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع)، تمام نقشه های پلید جبهه استکبار را نقش برآب نموده اند.
 
در این مراسم ابتدا علی اصغر شجاعی مسئول سیاسی سپاه ناحیه زاوه ضمن بیان این موضوع که کلیه جهت گیری های سیاسی سربازان وظیفه باید براساس منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت باشد، ابراز داشت: این قسمت با همه توان در خدمت سربازانی است که مایل به ارتقای سطح سواد سیاسی خود باشند. 
 
گفتنی است؛ این نشست سیاسی به همت معاونت سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه و در جهت ارتقا سطح بینش سیاسی و بصیرتی سربازان وظیفه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها