نماینده مردم نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
بهرام نیا عنوان کرد: اگر برخورد با نجومی بگیران صورت نگیرد که تاکنون دولت هنوز ورود جدی برای برخورد با این مسئله نداشته، مردم تصور می‎کنند که بحث بده و بستان‌ها و مسائل سیاسی در میان است.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۸۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج درخصوص بیانات امام خامنه‎ای در خصوص مشخص نشدن مسئله رسیدگی به حقوق‎های نجومی بابیان اینکه چند ماهی از این اتفاق سپری می‎شود بیان کرد: یک مطالبه‌ای عمومی از یک عده قلیلی از مدیرانی که زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به بیت‌المال کردند و پول حرام را وارد زندگی خود کردند وجود دارد که با آنها برخورد صورت گیرد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه آثار این حقوق‌های نجومی در جامعه آثار خوبی نیست و نگران‌کننده است گفت: اگر متولیان امر به این توجهات مردم و دغدغه‌ای که مقام معظم رهبری در این خصوص دارند و چندین بار نیز لزوم رسیدگی به این مسئله را تکرار کرده‌اند،  بی‌توجه و بی‌تفاوت باشند قطعا مردم نومید و ناراحت خواهند شد.

وی بابیان اینکه مجری رسیدگی به این موضوع دولت و همین‌طور قوه قضائیه است تصریح کرد: متاسفانه دولت تاکنون نه آمار درستی داده از نجومی بگیران داده و نه اینکه اسامی آنها را به قوه قضائیه معرفی کرده که این مسئله به ضرر دولت تمام خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند یادآور شد: با توجه به‌پیش رو بودن انتخابات آینده مردم به این نوع رفتارها و اقدامات دولت نگاه می‌کنند که تا چه اندازه در راستای عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و... بوده است و بر این اساس نمره و امتیاز می‌دهند، لذا دولت برای اینکه نسبتا یک کارنامه خوبی به مردم ارائه دهد، لازمه‌اش این است که با نجومی بگیران و مواردی ازاین‌دست برخورد جدی و قاطعی را داشته باشد و اگر این اقدام را انجام ندهد هم در دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشد.

بهرام نیا در خصوص چرایی عدم برخورد قاطع دولت با نجومی بگیران نیز نوان کرد: اگر برخورد با این نجومی بگیران صورت نگیرد که تاکنون دولت هنوز ورود جدی برای برخورد با این مسئله نداشته، مردم تصور می‎کنند که بحث بده و بستان‌ها و مسائل سیاسی در میان است لذا لازمه اینکه اعتماد عمومی مردم نبست به دولت جلب شود این است که دولت مسائل بده و بستان‌ها و مسائل سیاسی را کنار بگذارد و حتی اگر مسئولی برادر او نیز تخلف کرد با او برخورد کند.

ارسال نظرات