به همت انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی؛

نخستین جشنواره سراسری کارتون استکبارستیزی برگزار می شود

مسئول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین جشنواره سراسری کارتون استکبارستیزی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۰۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

 ندا تنهایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: این جشنواره با محور موضوعی نقش وحدت و همدلی ملت و دولت در محور مبارزه با استکبار، ترسیم جنایت های استکبار جهانی علیه امت مسلمان علی الخصوص در مقابل ملت های مظلوم فلسطین و یمن، تاکید بر جهاد کبیر و عدم سازش با استکبار، ترسیم چهره نژادپرستی استکبار جهانی، روح تکبر و بی اعتنایی به ارزشهای ملت های مسلمان و دخالت در امور ملت ها، همبستگی و نقش و جایگاه وحدت اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی و ترسیم نقش جوانان به عنوان جانمایه های امید و تلاش در مقابل دشمن استکبار برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با همت مسئول سازمان بسیج هنرمندان و با نظارت تخصصی اعضای اصلی کارتونیست های آزاد تبریز و انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان از روز 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برنامه ریزی و در یکم آذر ماه از پوستر آن به صورت رسمی رونمایی شد.

 

تنهایی ادامه داد: این جشنواره ملی با حمایت سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجانشرقی، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا، بسیج شهرداری تبریز و گروه کارتونیست‌های آزاد تبریز در حال اجراست.

مسئول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گاه شمار پذیرش آثار را 30 دی ماه و زمان داوری آن را پنجم بهمن ماه عنوان و بیان کرد: آثار منتخب و راه یافته به نمایشگاه نیز در روز اختتامیه 28بهمن به مناسبت سالروز تاریخی قیام خونین مردم تبریز رو نمایی می شود.

وی همچنین جوایز این جشنواره ملی به را شرح زیر اعلام کرد؛

نفر نخست: 25میلیون ریال

نفر دوم: 15میلیون ریال

نفر سوم :10میلیون ریال

به همراه مبلغ ریال یک میلیون برای 50 اثر انتخابی داواران(بدون محدودیت برای شرکت کنندگان) تقدیم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها