خبرهای داغ:
برگزار می‌شود:

مجمع انتخابات فاطمی

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری مجمع انتخابات فاطمی با حضور بیش از 120 دانش‌آموز استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۸۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین، در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: در روز پنج شنبه 18 آبان ماه دانش آموزان دختر استان برای شرکت در مجمع انتخابات فاطمی در سالن شهید حسن پور سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گردهم خواهند آمد.

وی درخصوص زمان برگزاری این مراسم تصریح کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه آغاز و تا ساعت 11:30 ادامه داشته و بیش از 120 دانش آموز خوش فکر دختر استان از مناطق 14 گانه آموزش و پرورش در آن حضور خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این مجمع توضیح داد: سرعت بخشیدن به اسلامی شدن جامعه آموزش و پرورش و اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و نقش دانش آموز و آموزش و پرورش از مهم ترین اهداف این برنامه است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ضمن اشاره به سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 3 آذر ماه، تشریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان نخبه و ننیروهای اندیشه ورز برای پیشبرد برنامه های بسیج از دیگر اهداف مجمع انتخابات فاطمی می‌باشد.

ابراهیمی مطرح کرد: در این مراسم یک رئیس مجمع، یک نائب رئیس و دو بازرس با رای خود دانش‌آموزان حاضر در جلسه برای پیشبرد اهداف این مجمع، انتخاب خواهند شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به زودی مجمع انتخابات علوی نیز برای دانش‌آموزان پسر استان برگزار خواهد شد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار