خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج کارمندان استان قم خبر داد

سازماندهی کارمندان بسیجی قم در 500 حلقه صالحین

مسؤول سازمان بسیج کارمندان استان قم گفت: بیش از 500 حلقه صالحین با هدف کادرسازی و کارآمدسازی در این سازمان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۴۶۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین حسن‌پور با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در سازمان بسیج کارمندان استان اظهار کرد: این سازمان وظیفه جذب، آموزش و ساماندهی کارمندان در بسیج را بر عهده دارد و بیش از 500 حلقه صالحین با هدف کادرسازی و کارآمدسازی در سازمان بسیج کارمندان استان قم تشکیل شد.

وی ادامه داد: کمک به تحول و سلامت اداری همراه با نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی خدمت بی‌منت به مردم و توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در بدنه دولت از جمله اهداف و فعالیت‌هایی است که سازمان بسیج کارمندان در ادارات استان پیگیری می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج کارمندان استان قم افزود: از جمله برنامه‌هایی که این سازمان برگزاری آن را در زمان کنونی در دستور کار دارد می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی با رویکرد بررسی اوضاع منطقه اشاره کرد.

حسن‌پور با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان استان قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان اعزام کارمندان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم استان است تا آن‌ها با مشکلات این مناطق در این اردوها آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کارمندان بسیجی به مناطق محروم استان قم، ارائه راهکار برای رفع مشکلات مردم این مناطق و نیز برطرف کردن مشکلات اداری مردم مناطق محروم در سیستم اداری استان است.
ارسال نظرات