سردار اهوازیان گفت: شهدا بارها در وصیت نامه هایشان بر ولایتمداری، حجاب و نماز تاکید کردند و امروز همه موظف و مکلف به اجرای این پیام‌های عمیق و معنادار شهدا در راه حفظ اسلام و انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۴۹۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار اهوازیان صبح امروز در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان دلیجان که در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد با اشاره به مجاهدت و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ادامه دهندگان خط سرخ شهادت است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و آرمان‌های شهدا ضامن حفظ و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی است، استقلال، آزادی و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا حاصل شده است و وظیفه ما نیز حفظ این امانات است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، علمی، سیاسی و .... در جهان حرفی برای گفتن دارد، حاصل امنیتی است که نتیجه ایثارگری‌های شهداست، شهدا بارها در وصیت نامه هایشان بر ولایتمداری، حجاب و نماز تاکید کردند و امروز همه موظف و مکلف به اجرای این پیام‌های عمیق و معنادار شهدا در راه حفظ اسلام و انقلاب هستیم.

سردار پاسدار اهوازیان با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در منطقه، حضور نیروهای مقاومت متشکل از ایران، عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان و ... برای مقابله با فتنه تکفیری در عراق و سوریه را گامی بلند در جهت ایجاد ثبات و امنیت در این کشورها دانست و گفت: امروز مدافعان حرم ادامه دهندگان راه شهداء هستند که در کمال مظلومیت و تهمت‌های ناروا لباس رزم به تن می‌کنند.

وی افزود: حضور امروز مردم در مسیر شهداء نشان از بصیرت آنها بوده و انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

گفتنی است شهرستان دلیجان مزین به نام چهار شهید دانشجو است؛ شهیدان عباس فدایی، غلامحسین شفیعی، محمود ابراهیمی و ابوالفضل صادقی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا اسلام بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات