مدیر کمیته امداد دلیجان خبر داد

اعزام 80 نفر از مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس

مدیر کمیته امداد دلیجان گفت: تعداد 80 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دلیجان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۲۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اصغر نجفی مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان با بیان اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد است که در طول سال انجام می شود، گفت : اعزام مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح "شوق زیارت " و با همکاری و مساعدت خیران انجام می شود.

وی افزود: هدف از این طرح شناسایی، معرفی، ساماندهی و اعزام خانواده هایی است که تا کنون موفق به زیارت مشهد مقدس و کربلای معلی نشدند.

مدیر کمیته امداد دلیجان از اعزام 80 نفر از خانواده های تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس خبر داد و گفت: اعزام این افراد با همکاری خیران انجام شده و خانواده‌ها در این مدت از امکانات رفاهی استان مقدس رضوی و همچنین امکانات آموزشی، اعتقادی و مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

نجفی، در ادامه فعالیتهای فرهنگی را اولین قدم در ارتقای سطح زندگی خانواده های تحت حمایت دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد با هدف ارائه تسهيلات و خدمات جهت فراهم نمودن زمينه اعتلای سطح فرهنگی، تربيت مناسب فرزندان و ارتقای سطح علمي افراد تحتپوشش صورت می‌گیرد.

وی برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی را از برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: این اردوها با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانشجویان و دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد دلیجان در پایان خاطرنشان کرد: فعاليتهاي فرهنگي امداد حول محورهاي مختلفي صورت مي گيرد اما مهمترين اقدام، فراهم آوردن تسهيلات و امكانات لازم براي ادامه ‌تحصيل محصلين، دانشجويان و طلاب مورد حمايت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات