خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: باید آمادگی لازم در عرصه های اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و همه زمینه های داشته و نسبت به نصرت الهی هیچ گونه شک و تردید نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۳۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

 حجت الاسلام رحیم علی طالعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: اگر نیت ما نصرت دین الهی باشد به طور حتم نصرت الهی شامل حال ما خواهد شد همان طوری که در طول انقلاب اسلامی بارها وعده الهی محقق شده است.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایران دست قدرت الهی همواره همراه و پشتیبان ملت ایران بوده و در طول دوران دفاع مقدس، کودتای نوژه، واقعه طبس، تسخیر لانه جاسوسی امریکا، فتنه سال88 و نهم دی، اربعین حسینی و در خیلی جاها نصرت و دست قدرت الهی را عینا مشاهده کرده ایم.

حجت الاسلام طالعی با اشاره به آیه چهل سوره حج، اظهار داشت: از ابتدای حرکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دو نوع تفکر و دیدگاه وجود داشت که عده ای مرعوب هیمنه و قدرت مالی و نظامی و تبلیغاتی دشمنان به ویژه امریکا بودند و عده ای که اکثریت قاطع نظام اسلامی را تشکیل می دادند ضمن یاری دین الهی همواره به نصرت الهی امیدوار بوده و کوچکترین سو ظنی به قدرت یاری الهی نداشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نافرجامی برجام، یادآوری کرد: عده ای از تیم دولت و با تاسف فراوان عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اندک زمان و بدون توجه به هشدارهای رهبری در مورد بدعهدی امریکا، برجام را به تصویب رساندند که امروز نتیجه عملکرد عجولانه خود را برداشت می کنند.

ارسال نظرات