خبرهای داغ:
مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از تدارک محتوامحور و گسترده شهرداری تبریز برای حضور در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۵۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی، چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را مهم‌ترین تدارک شهرداری درنمایشگاه شهر ایده‌آل در جزیره‌کیش خواند و افزود: تاثیرات بین‌المللی تبریز از قبیل پایتخت فرش دستباف جهان و پایتخت نگارگری، از مواردی است که در کنار جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ حوزه گردشگری، در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.

وی با یادآور شدن دستاوردهای عمرانی و شهرسازی تبریز گفت: در سال‌های اخیر، حجم قابل‌توجهی از طرح های تحول‌آفرین عمرانی در شهر تبریز اجرا شده و سیمای کلی شهر را تا حدود زیادی دگرگون کرده است؛ این رویکرد امروز نیز تداوم داشته و تکمیل طرح‌های ویژه‌ای از قبیل مرکز همایش‌های بین‌المللی و مقبره‌الشعرا را هدف قرار داده است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز بیان کرد: تبریز در هفته‌های اخیر، برای دومین‌بار پیاپی جایزه جهانی خشت طلایی را در حوزه برنامه‌های شهرسازی و بازآفرینی فضاهای شهری از آن خود کرده است.

عمادی تاکید کرد: پیشرفت‌‌های چشمگیر قطار شهری تبریز، نتیجه کوشششبانه‌روزی عوامل اجرایی و کارگران تلاشگر در شرایط دشوار عمق زمین بوده و در آستانه بهره‌برداری در محدوده مرکزی شهر قرار گرفته است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریزیادآور شد: مجموعه دستاوردهای عمران، شهرسازی و حمل‌و‌نقل شهری، از نمونه‌های افتخارآمیز توسعه و نشاط عمرانی است که با همت متخصصان شهرداری تبریز محقق شده و در نمایشگاه کیش ارایه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که زیبایی و آرستگی شهر تبریز، همواره مورد تاکید میهمانانو گردشگران بوده است، گفت: برنامه‌های مداوم خدمات شهری، فناوری‌های ویژه مدیریت پسماند، طرح های زیست محیطیو اجرای برنامه های درختکاری در بوستان‌های بزرگ، در سال‌های اخیر، بارز بوده و نتایج آن، قابل عرضه به فعالان و کارشناسان مسائل شهری است.

عمادی به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بحثی است که شهرداری تبریز به طور عملیاتی ورود پیدا کرده و خوشبختانه، تاثیرات محسوس در شهر داشته‌است؛ همین موضوع به عنوان الگوی ارزشمند مشارکت مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجه بوده و در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مطابق سال‌های گذشته، با گلچینی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه گردشگری، عمران، شهرسازی، فناوری‌های، حمل‌ونقل، حوزه خدمات، فضای‌سبز و تولیدات فرهنگی و اجتماعی، قابلیت‌های خود را با پوشش ویژه رسانه‌ای، در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» ارائه می‌دهد.

نمایشگاه «شهر ایده‌آل» با حضور آخرین دستاوردهای شهرداری‌های کشور از ۲۷ آذر توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، در جزیره کیش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات