فرمانده ناحیه ثارالله یزد درجمع بسیجیان:
سرگرد دهقان گفت :امروزه با توجه به جنگ نرم دشمن وظیفه ما بسیجیان در سطح حوزه ها و پایگاه ها بسیار سنگین تر شده و با توکل بر خدا بتوانیم آن طور که مد نظر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) می باشد قدم برداریم.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۵۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کارگاه آموزشی تخصصی اعضا شورا حوزه و پایگاه ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به همت معاونت تعلیم وتربیت این ناحیه در روز یکشنبه 14 آذر در محل دبستان اسلامی رمضانی برگزار گردید.

  فرمانده ناحیه ثارالله ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و خیر مقدم خدمت همه فرماندهان حوزه وپایگاه و اعضا شورای حوزه و پایگاه که در جلسه حضور داشتند، به اهمیت کار بسیج اشاره نمود و بیان داشت: این کارگاه بسیار زمان خوبی است که بسیجیان می توانند تمام سوالات و ابهامات خود از جمله جذب بسیجیان و گشت های عملیاتی و مشکلات شباب و موضوعات مختلف دیگر را بطور مستقیم با مسئولین معاونت های سپاه الغدیر و ناحیه ثارالله مطرح نمایند و از مسئولین بخواهند مشکلات و معضلات را برطرف کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به جنگ نرم دشمن وظیفه ما بسیجیان در سطح حوزه ها و پایگاه ها بسیار سنگین تر شده و با توکل بر خدا بتوانیم آن طور که مد نظر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) می باشد قدم برداریم و در راستای دین مبین اسلام و دست آور های انقلاب اسلامی ثابت قدم بمانیم.

در ادامه برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حضرت حجت الاسلام کریمی به بیان مسائل سیاسی روز دنیا پرداخت .

وی تصریح کرد به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) آمریکا با تمام بد عهدی های در گذشته و در زمان حال مورد اطمینان نبوده و نخواهد بود.

در ادامه این کارگاه تخصصی بسیجیان در کلاس های تخصصی مرتبط با مسئولیت خود در حوزه و پایگاه که با مربیگری مسئول معاونت های ناحیه ثارالله و سپاه الغدیر برگزار می شد، حضور یافت.

گفتنی است در پایان این کارگاه از شرکت کنندگان آزمون گرفته شد.



ارسال نظرات