اردوی جهادی بسیجیان ويژه اعضای پایگاه‌ مقاومت ثارالله بهاباد به منظور خدمت رسانی به مردم روستای تقی آباد این شهرستان و کمک به ساخت مسجد روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۵۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ اردوی یک‌روزه جهادی پایگاه ثارالله با حضور جمعی از بسیجیان حلقه صالحین شهید "اکبری دخت" در روستای تقی آباد بهاباد برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت ثارالله با اشاره به برگزاری این اردو و حضور پرشور بسیجیان گفت: یکی از برنامه‌های ابلاغی پایگاه شهدا؛ اردوی جهادی یک روزه است.

وی افزود: در جلسه ای که با هیئت امنا مسجد و دهیاری روستا برگزار شد تصمیم بر آن شد که اردوی جهادی به همت بسیجیان در عرصه خدمت رسانی به مردم روستا برگزار شد و برای این امر بسیجیان به کمک در ساخت مسجد روستا بپردازند.

حجت الاسلام علیرضا گنجی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثارالله بهاباد گفت : در این اردوی جهادی 30 نفر از بسیجیان حلقه صالحین شهید "اکبر ی دخت" و دهیاری روستا به خاطر نبودن مکان مناسب جهت اقامه نماز جماعت در روستا در راستای ایجاد آسایش برای مردم روستا اقدام به ساخت مسجد روستا کردند.

وی با اشاره به حضور در این اردوها یک کار جهادی است، گفت: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.

فرمانده پایگاه مقاومت ببسیج ثارالله بهاباد در پایان متذکر شد: بسیج سازندگی از طریق اردوهای جهادی نقشی موثر در عرصه اقتصادی داشته و در واقع این اردوها زمینه‌ساز تقویت بنیه اقتصادی کشور است.


ارسال نظرات