فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد ازبرگزاری فراخوانی گردان بیت المقدس این شهرستان خبرداد وگفت: بسیج همواره پشتیبان ولایت فقیه است ومانعی برای نفوذ دشمنان به کشور می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۸۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت:به منظور آمادگی و اقتدار و توان نیروهای بسیجی در مقابل با توطئه های دشمنان فراخوانی گردان بیت المقدس روز جمعه در بهاباد انجام می شود.

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده افزود: این فراخوانی با حضور بسیجیان عضو گردان بیت المقدس بهاباد درمورخه جمعه 19/9/95 ساعت 7:30 در محل اردوگاه قدس بهاباد واقع درجاده نایبند انجام می شود.

وی برنامه های این فراخوانی را میدان تیر، تیراندازی سلاح کلاشینکف،تیراندازی سلاح تیربارگرینف،تیراندازی سلاح تک تیراندازقناسه،تیراندازی کلت برتا،تیراندازی آرپی جی7ونارنجک عنوان کرد .

حاجی زاده حضور بسیجیان در صحنه را مانعی برای تجاوز دشمن به کشور عنوان کرد و گفت: بسیجیان پشتیبان ولایت مطلقه فقیه هستند و در تمام عرصه های گوناگون جامعه حضوری موثر و مهم دارند.

وی هدف از برگزاری این فراخوانی مهم را ارتقای مهارت های رزمی و تاکتیکی بسیجیان، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در قالب گردانهای بیت المقدس عنوان کرد .

گفتنی است این فراخوانی با همکاری حوزه مقاومت شهید محلاتی و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در روز جمعه انجام می شود.

ارسال نظرات