خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دیدار با مسئول اداره اوقاف شهرستان، گفت: وقف در زمینه های فرهنگی و بهداشتی نیاز جامعه امروزی است.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۶۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با اشاره به کافی بودن موقوفات در خصوص خوراک و اطعام، افزود: در این شهرستان موقوفات بیشتر در زمینه اطعام بود ، در حالی که امروزجامعه به مسائل فرهنگی نیاز دارد.
وی خاطر نشان کرد : با اطلاع رسانی و تبلیغات می توان واقفین را به وقف در زمینه های فرهنگی و حمایت از بیماری های خاص تشویق کرد که در این خصوص، بسیج بهترینو مناسبترین بستر برای همکاری با اداره اوقاف را فراهم می سازد.
رئیس اداره اوقاف نیز در این دیدار، همکاری با بسیج را افتخاری بزرگ برای اداره اوقاف برشمرد و گفت: همه ما بسیجی هستیم و بر بسیجی بودن خود می بالیم.
حجت الاسلام فریدون مطهری افزود: تعامل با بسیج افتخار همه دستگاه ها بوده و اگر این نهاد مقدس نبود کشور و نظام اسلامی با مشکلات عدیده ای روبرو می شد.
وی ادامه داد: امسال با سرکشی از بیش از 700 موقوفه این شهرستان، از مشکلات آنها از نزدیک آشنا شده و در راستای حل آن تلاش شده است.
حجت الاسلام مطهری بیان داشت: جهت دهی وقف ها در این شهرستان به سوی مسائل بهداشتی و درمانی و فرهنگی و قرآنی و نیز حمایت از بیماری های خاص و جوانان بی بضاعت است.

ارسال نظرات