رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: اگر دولت به تمدید تحریم‌ها از سوی آمریکا واکنش نشان ندهد قطعا مردم ساکت نخواهند نشست.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۹۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر میرزایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هرمزگان در رابطه با تمدید تحریم‌های ایران از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: به این موضوع باید از دو زاویه متفاوت نگاه کرد، نگاه اول باید از زاویه خودمان و در واقع نگاه داخلی باشد و نگاه بعدی باید از طرف مقابل دیده شود.

وی افزود: وقتی از دید خودمان به این موضوع نگاه کنیم می‌توان به این نتیجه رسید که دشمن باز هم نشان داد غیرقابل اطمینان است و کاری جز توطئه، ویرانی و اجرای نقشه‌های شوم خود در سر ندارد، به نظر من اکنون دیگر به طور کامل ماهیت دشمن روشن شد، ما پیش از این تجربه چنین مذاکره‌ای را با دشمن نداشتیم و شاید به همین خاطر بود که درصدی احتمال می‌دادیم شاید با این مذاکرات مشکل حل شود اما حالا فهمیدیم اختلاف ما با آمریکا ریشه‌دار است و به این راحتی حل نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: ما اکنون دو چیز را فهمیدیم، اول اینکه فهمیدیم باز هم رهبر انقلاب به مسائل سیاسی روز آگاه است و نگاهی ژرف به مسائل مختلف دارند، نکته دوم این بود که فهمیدیم ما هرچه قدر عقب‌نشینی کنیم به همان اندازه دشمن پررو تر می‌شود.

میرزایی در پایان عنوان کرد: تمدید تحریم‌ها یعنی نقض برجام و با این شرایط توقع داریم مسؤولان کشور به این موضوع بی‌تحرک نباشند و با واکنش مناسب نشان دهند از روی استیصال حرکت نمی‌کنیم و هنوز هم از هیچ قدرتی ترسی نداریم؛ البته مطمئن هستم حتی در صورتی که دولت به نقض برجام عکس‌العملی نشان ندهد خود مردم واکنشی مناسب به این موضوع خواهند داشت.
ارسال نظرات