سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور ما بی‌سواد نیستیم دلمان برای این کشور می‌سوزد.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۰۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج،  سید محمد نقوی حسینی امشب در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل سالن شهید هرمزپور این شهر برگزار شد با یادی از شهید مدرس اظهار کرد: آن شهید تک و تنها زبان ملت شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: شهیدانی مثل نواب صفوی مجلس را وادار کردند که به طرح ملی شدن صنعت نفت رأی بدهند و همچنین شهدای 16 اذر که به دانشگاه و دانشجو عزت بخشید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به 17 هزار شهید ترور اشاره کرد و متذکر شد: منافقین عروسک خیمه شب بازی استکبار هستند که بزرگانی مانند آیت‌الله بهشتی را از این ملت گرفتند.

نقوی حسینی با بیان اینکه شهدا ایستادند تا امروز راحت و آسوده باشیم، تصریح کرد: فردا باید پاسخگوی این شهیدان باشیم.

وی با قدردانی از سطح فکر دانشجوی متعهد و انقلاب، عنوان کرد: امروز عزت ایرانی و اسلامی در دنیا می درخشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن ناراحت از غنی‌سازی 20 درصد نبود، توضیح داد: آنها از این ناراحت هستند که چگونه اینها را ساخته‌ایم و چگونه از آنها به خوبی محافظت می‌کنیم و این عزت ملت ماست.

وی با بیان اینکه فرصت نیست که مسایل را باز کنم، افزود: آمریکا برای بشر دل نمی‌سوزاند، چراکه بچه‌های جهان اسلام را به خاک و خون می‌کشد.

نقوی حسینی با بیان اینکه 2 هزار صفحه سند داریم که امکانات مالی همین آدم‌های کثیف داعشی توسط آمریکایی‌ها تأمین می‌شود، افزود: اینها برای انسان‌ها دل نسوخته و به دروغ موضوع هسته‌ای ایران را بزرگ می‌کنند.

وی تأکید کرد: مقامات رژیم جعلی صهیونیستی صریحاً اعلام می‌کنند که عضو هیچ مجمع و انجمن پروتکلی نمی‌شویم، بنابراین باید پرسید که سازمان حقوق بشر و سازمان ملل کجا هستند؟

* عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به زندگی امام راحل اشاره کرد و گفت: امامی داشتیم که خانه پدری خود را به کمیته امداد می‌دهد تا به فقرا کمک شود، بنابراین در جنگ کنونی شناختن افراد و چهره آن‌ها سخت است.

وی عنوان کرد: دانشگاهی کسی است که خطوط را خوب بشناسد، چراکه در کربلا هر دو جبهه نماز می‌خواندند و امروز هم چنان هستیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه پرونده ایران به ناحق به سازمان ملل ارجاع شد، تشریح کرد: دبیرکل سازمان ملل گفت که 12 سال است که شما به واسطه پارچین تحریم هستید و به شورای امنیت اعلام کرد که ایران هیچ انحرافی نداشته است.

وی با بیان اینکه در مذاکره دو خطا کردیم، تبیین کرد: اول اینکه به وعده‌های دشمن اعتماد کردیم و چک سفید دادیم و ستاده‌های نسیه داشتیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و سخنگوی کمیسیون برجام مجلس بیان کرد: جمله به جمله برجام و پنج پیوست توافق را مطالعه کردم و برخی که مدعی هستند اصولاً مطالعه‌ای ندارند و نمی‌دانند در پیوست چه آماده است که ایران باید قبل از شروع و اجرا باید تعهدات خود را انجام دهد.

نقوی حسینی اضافه کرد:  ما 11 تعهد انجام داد‌ه‌ایم و دبیرکل هم حمایتی از ما کرده که ما به تعهدات خود عمل کرده‌ایم و اجرا از 26 دی 94 شروع شد و در روز 27 دی‌ماه یعنی یک روز بعد از آن 11 فرد ما را در لیست تحریم برد.

وی در ادامه با بیان اینکه به ظریف این موضوعات را گوشزد کردیم که نباید تحریم جدید انجام دهند، افزود: وزیر خارجه جواب‌های سر بالا می‌دادند و می‌گفتند این تحریم‌ها اثری ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تا امروز که خدمت شما هستم آمریکا 15 بار نقض برجام کرده که آخرین مورد تمدید تحریم‌های 10 ساله بوده که 8 بند آن نقض کامل برجام است.

نقوی حسینی با بیان اینکه با هیچ‌کس دشمنی نداریم و وکیل ملت هستیم، مطرح کرد: بعضی می‌گویند در دوره احمدی‌نژاد حمله کردی و در دوره روحانی هم حمله می‌کنی این چه روشی است که شما دارید؟

نقوی حسینی با بیان اینکه ما را بی‌سواد و دلواپس لقب دادند، اظهار کرد: هر موقع حرفی می‌زدیم آقای رئیس جمهور ما را به بی‌سوادی متهم می‌کردند.

وی در ادامه اظهارات خود اظهار کرد: بدون سهمیه در هویت کشور رتبه سوم و چهارم فوق لیسانس و دکترا را کسب کردم و در دانشگاه‌های کشور تدریس کرده‌ام، بنابراین ما منتقدان بی‌سواد نیستیم بلکه دلمان به حال منافع کشور می‌سوزد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای در خیمه امام حسن(ع) نشسته‌اند و چشم انتظار اسب معاویه هستند، تصریح کرد: نمی‌دانیم چرا عده‌ای این قدر وابسته و دلبسته آمریکایی‌ها هستند.

ارسال نظرات