رئیس بسیج رسانه اردبیل:

برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در اردبیل افزایش می‌یابد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: بابرنامه‌ریزیهای انجام شده برگزاری جشنواره های رسانه‌ای در اردبیل تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۳۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایمانعلی لطفی در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در اردبیل تداوم می‌یابد تا بتوانیم با استفاده از این جشنواره‌ها ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و معنوی استان اردبیل را به همگان معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای، مسئولان استانی و فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی به صورت باشکوه برگزار شد، بیان کرد: مهمترین اهداف این جشنواره تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و دستاودهای انقلاب اسلامی است که خبرنگاران نقش اساسی در این زمینه دارند.

لطفی با بیان اینکه آثار توسط داوران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بعد از پایان نفرات برتر مشخص شدند، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند و نقش بزرگی در آگاهی‌دهی و اطلاع‌سانی عمومی در عرصه‌های مختلف دارند و امروز اگر رسانه‌ها بتوانند با امانتداری و عدالت قلم بزنند بی‌شک توسعه و پیشرفت کشور را در عرصه‌های مختلف رقم می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل تصریح کرد:‌ شجره طیبه بسیج اتحاد هرچه بیشتر آحاد مردم ایران اسلامی را رقم زد و امت با فرمان امام خود قدرتی را بنیان نهادند که تمام تمدن‌های تاریخ آرزوی داشتن چنین نیرویی را در ذهن خود می‌پروراندند چرا که این تعداد نیرو در شرایطی هم فکر، هم هدف و هم مسیر، فقط شبیه به آرزویی می‌ماند.

وی افزود: امروز بعد از گذشت سال‌های طولانی اعضای بسیج، اعلام می‌کنند که مخلصانه تلاش می‌کنند و عمر خود را به خدمت اسلام و مسلمانان گذاشته و از خون و ناموس این مکتب و هر که پیرو اوست در برابر هجمه‌های معمول و مرسوم دنیا دفاع می‌کنند و بلکه بالاتر آماده‌اند تا خون دهند تا اعتقاد و آبرو ندهند، زیرا در مکتب قرآن هر که اعتقادش را از دست داد جزو مردگان خواهد بود ولی بسیج با مجاهدت خود نخواهد گذاشت که نبض تپنده اسلام در این جامعه از حرکت بایستد.

لطفی بیان کرد: بسیج در 8 سال دفاع مقدس، با اذان شهادت و رشادت بر گلدسته‌های رفیع‌ش، حدیث عشق را زمزمه کرد و بهار وصل و طراوت یقین را به پیروانش ارزانی داشت و در دوران ناتوی فرهنگی و جنگ نرم، بسیجیان سلحشور دارای اندیشه پاک اسلامی، با فتح خاکریزها به اوج قله افتخار رسیدند و اکنون در راه پاسداری ارزش‌ها و نبرد اقتصادی با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای ولی امر مسلمانان با تعهد و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلابی می‌روند تا دسیسه شوم دشمنان را به فرصتی دیگر تبدیل کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: امسال که به فرموده مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل شعار سال شده بی‌تردید نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ بسیج و عزم ملی برای مدیریتی جهادی نقشی بی‌بدیل و بی‌مانند است.

وی گفت: اگر امروز امپراطوری رسانه‌ها در تلاش هستند با دسیسه‌های مختلف نام اسلام را به زعم خود خدشه‌دار کنند، رسالت رسانه‌های متعهد در دفاع از شان و منزلت دین مبین اسلام بیش از پیش جلب توجه می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه استان اردبیل در دومین سال پیاپی، افتخار دارد تا ضمن جامه عمل پوشاندن به تعهد سال گذشته خود، میزبان اصحاب قلم و رسانه باشد که موفقیت در ماموریت‌های بسیج به حضور پرشور و پرنشاط همه اعضا بستگی دارد و اینک با افتخار اعلام می‌کنم که اعضای متعهد و دلسوز بسیج رسانه، جشنواره‌ای باشکوه و پررونقی را رقم زده‌اند؛ جشنواره‌ای که به یقین در سال‌های آتی یکی از مهمترین و جدی‌ترین رقابت‌های رسانه‌ای استان خواهد شد.

لطفی اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اردبیل در 5 محور کشوری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، امر به معروف و نهی از منکر، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خود باوری و دشمن‌شناسی و یک محور استانی تحت عنوان نهضت عاشورا، رسانه تمدن ساز اسلامی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: در بخش استانی آثاری در بخش‌های کانال‌های تلگرامی، مستند خبری و گزارش خبری تلویزیونی با هم به رقابت پرداختند و در بخش کشوری نیز مقالات، گزارش‌های خبری، یادداشت و سرمقاله، عکس و تیترهای ارسالی از سوی اصحاب رسانه، توسط کمیته داوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی بیان کرد: امسال به برکت شرکت پرشور اصحاب رسانه و مطبوعات تعداد بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد، آثاری که به نسبت همایش رسانه‌ای سال گذشته، از حیث کمیت، افزایش نسبتا خوبی داشت و از حیث کیفیت نیز آثار، مطلوبیت لازم را دارا بودند که آثار برتر بخش‌های کشوری به مرحله کشوری راه می‌یابند و امیدواریم در آن مرحله نیز این دسته از آثار بتوانند رتبه‌های خوبی را کسب کنند.

ارسال نظرات