مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام از تمديد جشنواره استاني عكس مهران و اربعين خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۴۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام در جلسه انجمن عكس بسيج استان، ضمن تبريك آغاز ماه ربيع الاول،از همكاري اعضاي انجمن در ستاد اربعين استان و اطلاع رساني جشنواره عكس مهران و اربعين تقدير كرد.

وي، با بيان اينكه تا كنون 200 اثر از سوي هنرمندان استان به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است عنوان كرد: با توجه به درخواست هنرمندان و كانونهاي بسيج هنرمندان ،مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره استاني مهران و اربعين تا 24 آذرماه تمديد و علاقمندان مي توانند آثار خود را به صورت حضوري به دبيرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد اسلامي-طبقه دوم-سازمان بسيج هنرمندان استان و يا به آدرس الكترونيكيb.honar88@gmail.com ارسال نمايند.

علي پور، با بيان اينكه تمامي آثار كدگذاري و بدون نام و نشان داوري خواهند شد ابراز داشت: تا پايان آذرماه داوري آثار توسط اساتيد مطرح كشور و در خارج از استان صورت خواهد گرفت وعلاوه بر انتخاب برگزيدگان ، تعداد 40 اثر منتخب نيز به بخش نمايشگاهي جشنواره راه خواهند يافت.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام اظهار داشت: در تلاش هستيم تا در سالهاي آتي دبيرخانه جشنواره سراسري عكس اربعين با همكاري نهادهاي فرهنگي و هنري در مركز استان راه اندازي شود و تمامي جشنواره ها و مسابقات عكس اربعين در اين استان متمركز شود.

علي پور،هماهنگي با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي جهت همكاري در راستاي نمايشگاه و مراسم اختتاميه، همكاري با انجمن سينماي جوانان جهت معرفي استاد كشوري جهت داوري آثار در خارج از استان ورايزني با ساير دستگاههاي استان جهت برگزاري نمايشگاه عكاسان استان بصورت متمركز را از جمله برنامه هاي پيش روي سازمان بسيج هنرمندان استان در راستاي برگزاري جشنواره عكس مهران و اربعين عنوان كرد.

وي ادامه داد:جهت ايجاد انگيزه در هنرمندان شهرستاني و لزوم توجه به هنرمندان عكاس شهرستاني در تلاش هستيم تا نمايشگاه عكس اربعين در تمامي شهرستان هاي استان تا پايان سال داير گردد .

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام، با بيان اينكه در صورت همكاري و تعامل عكاسان و دستگاههاي هنري اين ظرفيت در استان وجود دارد تا جشنواره سراسري عكس بسيج در سال آينده در استان برگزار شود ادامه داد: خوشبختانه با برگزاري جشنواره هاي عكس از سوي دستگاههاي مختلف در سطح استان و استقبال هنرمندان از برنامه هاي هنري، اين ظرفيت و توانمندي در استان وجود دارد تا ميزبان جشنواره هاي ملي عكس باشيم.

علي پور در پايان اظهارات خود ،برگزاري جلسات نقد عكس، برگزاري كارگاه در سطح شهرستان ها، برگزاري ورك شاپ هاي استاني با حضور اساتيد كشوري و تعامل با دستگاهها و تشكل هاي فرهنگي و هنري استان را از ديگر برنامه هاي انجمن عكس سازمان بسيج هنرمندان استان برشمرد.


ارسال نظرات