رییس‌زاده در حاشیه دومین همایش کشوری انجمن بسیج داروسازان:

انقلاب اسلامی تحول شگرفی در خاورمیانه ایجاد کرده

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در‌ شرایط منطقه و خاورمیانه با وجود انقلاب اسلامی تحول شگرفی حاصل شده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۰۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
 به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمد رییس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در حاشیه ومین همایش کشوری انجمن بسیج داروسازان کشور که در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) آبادان، برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی در عرصه دارو نقش مهمی در تولید داخلی دارد.

وی نقش بسیج در کشور ستودنی است؛ ‌امسال نقش داروسازان در راستای اقتصاد مقاومتی بسیار مشهود بود و امیدواریم در این عرصه بیش از گذشته فعال شوند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور همچنین با توجه به اوضاع منطقه و خاورمیانه تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی درصدد ضربه زدن به نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند نقش بسیج در منطقه و به ویژه خاورمیانه پویاتر است.

رییس‌زاده با بیان این‌که بسیج نباید وارد فضای حاشیه‌ای و رسانه‌ای دشمنان شود، افزود: در‌ شرایط منطقه و خاورمیانه با وجود انقلاب اسلامی تحول شگرفی حاصل شده است.

وی با بیان این‌که بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) دارخوین بالغ بر 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد:‌ امروزه داروسازان بسیجی باید راه این شهدا را ادامه دهد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پایان با اشاره به دومین همایش کشوری داروسازی در دارخوین گفت:‌ امیدواریم داروسازان بسیجی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی در حوزه دارو بیش از گذشته وارد شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار