خبرهای داغ:
رئیس بسیج دانشجویی کشور در شیراز:

بسیج دانشجویی راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز را در اولویت برنامه‌ها قرار می‌دهد

گودرزی گفت: در این زمینه بسیج دانشجویی بیش از گذشته برنامه‌ریزی و این مهم را برای تحقق بخشیدن در اولویت برنامه‌ها قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۱۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
داوود گودرزی  در گردهمایی فرزندان روح‌الله که به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و با عنوان انقلابیون جوان در تالار اجتماعات شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: فرمایشات دیروز رهبرمعظم انقلاب در جمع بسیجیان، همانند همیشه دارای نکات کلیدی مهم و برخی فرازهای سخنان ایشان نیز جدید، مهم و اساسی بود.

وی با بیان اینکه امروز بسیج را انحصاری نمی‌دانیم و هر فردی احساس مسئولیت کرده و دل در گروه انقلاب دارد بسیجی است گفت: بسیجی انحصارطلب نیست و اگر کسی چارچوب این نظام و ولایت فقیه را قبول داشته باشد بسیجی محسوب می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه  اگر کسی می‌خواهد جوان تاثیرگذار انقلابی باشد اقدام نخست جبهه‌ای عمل کردن است، افزود: وظیفه امروز جوانان انقلابی  ایجاد جهاد روشنگری و حرف زدن با مردم  است که باید در این موضوع بیشتر تلاش کنند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور همچنین با بیان اینکه 37 سال فعالیت جریان انقلابی صرف اختلاف نظرها سلیقه‌ای و بی‌خود شده است، گفت: باید آن را کنار بگذاریم و اجازه ندهیم اختلاف نظرها مانع انجام کارهای اساسی شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه قشر تحول‌آفرین در بسیج جوانان هستند و باید بر روی این قشر برنامه‌ریزی و برای آنان میدان داده شود، افزود: دشمن برای ضربه زدن به ایران روی نسل جوان کار می‌کند و در این زمینه نیز باید هوشیار بود.

رئیس بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: اگر جوان انقلابی را امروز از هر زاویه‌ای نگاه کنیم به این می‌رسیم که جوان انقلابی باید این احساس را داشته باشد که بار انقلاب از این پس، روی دوش او است و ضمن حفظ حرمت نسل اول و دومی‌ها این بار را بر دوش بگیرید.

وی افزود: باید جوان امروز مطالبه جدی از مسئولان داشته و این را به صورت جدی در صحنه عمل دنبال کند.

گودرزی خاطرنشان کرد: جوان دانشجو باید با مطالبه‌گری امروز در میدان کار بوده و در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، معضلات فرهنگی به دنبال ارائه راهکار در رفع مشکلات مختلف اجتماعی باشد.

وی بیان کرد: انقلابیون جوان باید با ظرفیت و توانایی خود کارهای بزرگ را انجام داده و مشئولان نیز  از جوان انقلابی حمایت و جوان انقلابی نیز با مجاهدت و بصیرت در میدان فعالیت باشد.

گودرزی گفت: راه حل کشور جوانان انقلاب هستند و باید با عزم و ارده‌ای راسخ به دنبال برنامه‌ریزی و حرکت به سمت برطرف کردن مشکلات کشور در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با اشاره به  اینکه امروز هیچ راهی برای برطرف کردن مشکلات کشور به میدان آمدن جوانان نیست گفت: یکی از این راهکارها مطالبه‌گری از مسئولان و دیگر اقدام و عمل است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید به موضوع نگاه امام و رهبری و نقش آن در حاکمیت توجه شود افزود: این موضوع مهم در قالب نقش مردم در اندیشه‌های امام و رهبری و حاکمیت  باید در پروژه‌های دانشگاهی دنبال شود.

رئیس بسیج دانشجویی کشور همچنین در این نشست  دانشجویان را به داشتن تقوا، شناخت تاریخ کشور، حفظ روحیه انقلابی، دشمن‌شناسی، پرررنگ کردن خطوط فاسد با دشمن، همکاری و هماهنگی، مجاهد انقلابی بودن و مطالبه‌گری جدی توصیه کرد و گفت: اگر مطالبه‌گری داشته باشیم این حجم از فساد اتفاق نمی‌افتد و نباید از گفتن و مطالبه‌سازی ناامید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها