گمان می‌رود، در نبود ولی پور، حسن روانفر،عضو کنونی هیات مدیره این شرکت عهده‌دار سرپرستی معاونت فنی مهندسی هم شده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۲۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  یک عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اعلام داشته که او هم خبر بازداشت حسن ولی پور، معاون فنی مهندسی شرکت متبوع خود را شنیده است و گفت که البته اطلاعی از جزییات این ماجرا به شرکت عمران شهرهای جدید انعکاس نیافته است.

سیدمحمود میریان، تاکید کرده با توجه به ساختار شرکت، معاون فنی زیر نظرعضو هیات مدیره فعال بوده، بنابراین به صورت خودکار وظایف او به همان عضو هیات مدیره منتقل می شود.

درحال حاضر شرکت مادرتخصصی عمران شهر های جدید دارای پنج عضو هیات مدیره بوده که در این ترکیب نام افرادی چون محسن نریمان، سید محمود میریان، حسین ایمانی جاجرمی، حسن روانفر و حبیب الله طاهرخانی به چشم می خورد.

پیشتر محمد نظری، رئیس روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدیدگفته که حسن ولی پور به دلایل مشکلات شخصی از سمت خویش  استعفا داد و در این شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.

گمان می رود،در نبود ولی پور، حسن روانفر،عضو کنونی هیات مدیره این شرکت  عهده‌دار سرپرستی معاونت فنی مهندسی هم شده است.

حسن ولی‌پور 18 خرداد ماه سال گذشته با حکم محسن نریمان، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به جای میر محمد غراوی به سمت معاونت فنی مهندسی این شرکت منصوب شد.

کمی قبلتر، یک منبع آگاه اعلام داشته که مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سابق یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی به دلیل دریافت رشوه از پیمانکاران بازداشت شده‌اند وافزوده که  این افراد از پیمانکاران مسکن مهر حدود 25 تا 30 میلیارد میلیارد تومان رشوه دریافت کرده و در قبال آن مرتکب تخلف شده‌اند.

به گفته وی،30 پیمانکار طرح مسکن مهر به پرداخت رشوه به این افراد اعتراف کرده‌اند و ادامه داده که یکی از بازداشت شدگان پیش از این مدیر ارشد یکی از شرکت‌های عمران شهرهای جدید بوده و فرد دیگر بازداشت شده نیز از یکی از مدیران سابق شرکت عمران شهرهای جدید ایران بوده است.

ارسال نظرات