نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

قابلیت بالای بسیج برای مقابله با آسیب های فضای مجازی

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: فضای مجازی بسیاری از مسائل فرهنگی را تحت الشعاع خود قرار داده است؛ اما بسیج یک پتانسیل بسیار بالایی دارد که اگر وارد این عرصه نیز شود می تواند نتیجه های بسیار خوبی را کسب کند.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۳۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به قابلیت های بسیج برای برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: بر اساس فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، بسیج از جمله مباحث الهی بود که به قلب امام خمینی(ره) الهام شد.

وی افزود: بسیج، منشأ برکات بسیار زیادی در سطح نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شده و در حال حاضر نیز به صورت جهانی گسترش یافته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی در مسائل فرهنگی و اجتماعی هم نقش آفرینی کرده است مخصوصا در حوزه اجتماعی و مبارزه با اعتیاد بسیار کارگشا خواهد بود. در حال حاضر کانون های فرهنگی بسیج موجود در دانشگاه ها، مساجد و مدارس در سراسر کشور در ترویج فرهنگ ناب اسلام بسیار موفق عمل کرده اند.

ترکی با اشاره به آسیب های فضای مجازی بیان داشت: در حال حاضر فضای مجازی بسیاری از مسائل فرهنگی را تحت الشعاع خود قرار داده است؛ اما بسیج یک پتانسیل بسیار بالایی دارد که اگر وارد این عرصه نیز شود می تواند نتیجه های بسیار خوبی را کسب کند.


ارسال نظرات