ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۹۶ از ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه ۱۶ آذر ۹۵) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۴۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، ثبت‌نام آزمون دکتری سال 96 از ساعت 14 امروز (سه‌شنبه 16 آذر 95) آغاز می‌شود و تا دوشنبه 22 آذر ادامه دارد.
 
ثبت‌نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود و هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.
 
داوطلبان برای ثبت‌نام ابتدا دفترچه راهنمایی را که در سایت سازمان سنجش بارگذاری شده است، مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.
 
مراحل ثبت‌نام بدین شرح است:
 
مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).
 
تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
 
آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
 
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 55 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام کنند.
 
با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ 500 تومان به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
 
** زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون
 
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1396 جمعه 6 اسفند 95 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از سه‌شنبه 3 اسفند 95 تا پنج‌شنبه 5 اسفند 95 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
 
داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.
ارسال نظرات