با توجه به اینکه بسیج همواره راه‌های نفوذ دشمن را بسته است، بنابراین این آمادگی باید حفظ شود تا با داشتن مواضع مشخص در فضایی آرام و مناسب به‌کار بپردازیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۵۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار چالوس با اشاره به اینکه همه منصب‌ها در مقطعی از تاریخ به‌ما سپرده می‌شود، افزود: این مسؤولیت‌ها خیلی پایدار نیست، اما همه ما باید این لیاقت را داشته باشیم که بسیجی واقعی محسوب شویم.

محمد‌ناصر زندی در مراسم تکریم و معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که با حضور جانشین سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خوبی‌های نظام مقدس و از افتخارات ما این است که در همه جای تاریخ انقلاب اسلامی بتوانیم سهمی ایفا کنیم.

وی با گرامی‌داشت هفته بسیج خاطر‌نشان کرد: یکی از افتخارات است که بتوانیم بسیجی واقعی باشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: همان‌طور که امام و رهبر از جایگاه بسیج به نیکی یاد کرده و آن را مهم خواندند، بنابراین خدمت‌گزاران این نظام نیز باید به بسیجی بودن خود افتخار کنند.

زندی با اشاره به اینکه هر یک از مسؤولان باید فردی خودساخته و موثر باشند، تصریح کرد: این شکل از خدمت کاری ماندگار است که خیر و صلاح دنیایی و اخروی را به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه پس از 38 سال از عمر انقلاب همچنان اعتماد مردم و جایگاه بسیج پا برجا است، افزود: معنای فداکاری و گذشت بسیجیان در طول دفاع مقدس و سپس سازندگی در کشور و استفاده از این ظرفیت توسط همه ارکان نظام در سازندگی و مناطق مختلف و حتی در بحث واکسیناسیون و ... مشهود است.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه در تمام مکان‌ها و زمان‌ها این ظرفیت بزرگ ملی مورد استفاده است، گفت: آنچه که از بسیج و مجموعه سپاه شکل گرفت، این است که بسیج دارای قدرت بزرگ نظامی، فرهنگی و دفاعی است که به اذعان مخالفان هم این جایگاه بسیج و سپاه می‌تواند کاری کند که لشکرهای عظیم و منظم نمی‌توانند در برابر آن مقاومت کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه که دشمنان از آن هراس دارند اراده، ایمان و از خودگذشتگی بسیج و مردم است، افزود: بسیج همان مردم است و این نعمت بزرگ باید حفظ شود.

زندی با اشاره به اینکه بسیج نوعی سازماندهی  بود که توسط امام راحل شکل گرفت، بیان کرد: این تشکل همچنان پابرجا بوده و استکبار جهانی که می‌خواست بر همه دولت‌ها سیطره کند اما با پیش‌بینی و تیزبینی امام این تشکل بنا نهاده شد تا مخالفان و دشمنان نتوانند پای را از گلیم خویش دراز کنند.

وی با بیان اینکه بسیج کشور ما این ظرفیت و آمادگی دفاعی را در تمام زمینه‌ها دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیج همواره راه‌های نفوذ دشمن را بسته است، بنابراین این آمادگی باید حفظ شود تا با داشتن مواضع مشخص در فضایی آرام و مناسب به‌کار بپردازیم.

فرماندار چالوس در پایان با تأکید بر اینکه در این برهه از زمان وظیفه هرکسی مشخص بوده و امروز روز خدمتگزاری به مردم است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی بسیج به‌صورت تئوری و عملی اقدامات خوبی را به‌سرانجام رساند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ علی رئیسی قدردانی شد و سرهنگ جابر عسکری به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها