در توسعه صنعت استان نباید موانع ایجاد کرد با توجه به نیازمندی‌های که برای ایجاد اشتغال در استان وجود دارد باید زمینه ایجاد اشتغال مرتبط با نیازمندی‌های مازندران فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۸۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون اول رئیس جمهوری با جاذبه‌های مهم گردشگری استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: زمینه تکمیل زیرساخت‌های این استان فراهم تا گردشگران داخلی و خارجی به شکل مناسب از ظرفیت‌های این استان بهره‌برداری کنند.

اسحاق جهانگیری در دیدار با مجمع نمایندگان مازندران و مسؤولان مازندران اظهار کرد: بارش شدید برف و مشکلاتی که برای مردم مازندران به وجود آمد را در جلسه هیأت دولت مطرح می‏‌کنم تا تصمیمات لازم در این ارتباط اتخاذ شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار استان مازندران در تامین نیازمندی‌های کشور گفت: مشکلات این استان نیز باید با رویکرد و نگاه ملی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه مردم مازندران در زمان حضور گردشگران با مشکلات زیرساختی مواجه هستند، افزود: باید اقداماتی انجام شود که مشکلات مردم در زمان حضور انبوه گردشگران به حداقل برسد.

جهانگیری به نقش اثرگذار بخش کشاورزی استان در تامین نیازهای غذایی کشور نیز اشاره کرد و افزود: در توسعه صنعت این استان نباید موانع ایجاد کرد با توجه به نیازمندی‌های که برای ایجاد اشتغال در استان وجود دارد باید زمینه ایجاد اشتغال مرتبط با نیازمندی‌های مازندران فراهم شود.

وی در ادامه به برخی محدودیت‌های مازندران اشاره کرد و افزود: چندین بار از پروژه‌های در دست احداث مازندران بازدید کردم و امیدواریم که با تامین منابع لازم زمینه بهره‌برداری از راه‌های مواصلاتی استان فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور به برخی گزارش‌های نمایندگان مجلس در ارتباط با محور قائم‌شهر و فیروزکوه عدم تامین منابع لازم برای اتمام این پروژه اظهار کرد: دولت تلاش می‎کند که اعتبار این پروژه را تامین کند.

وی در پایان به برنامه دولت برای تکمیل خطوط لوله انتقال گاز دامغان به مازندران نیز اشاره کرد و گفت: دولت به طور جدی این پروژه را پیگیری می‎کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها