فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

اذعان دشمنان ایران به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی

دشمنان جمهوری اسلامی ایران به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی اذعان دارد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۰۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در جمع رزمندگان تیپ در منطقه ماموریتی سردشت با بیان اینکه استکبار جهانی به ویژه آمریکا به قدرت بازدارندگی ایران اذعان دارد گفت: افزایش توان دفاعی و تهاجمی ایران دشمن را به این قطعیت رسانده که با جنگ سخت قادر نیست خدشه ای به کشور ما وارد کند.

سردار پرستار افزود: به برکت خون شهدا، هدایت مقام عظمای ولایت و روح ملکوتی امام (ره)، دشمن نمی تواند از خارج به درون مرزهای ما رخنه کند و چنانچه دست از پا خطا کند با پاسخ فوری و کوبنده قوای هوشیار و همیشه آماده ما روبه رو خواهد شد.

وی با اشاره به خصومت چند دهه اخیر قدرت های استکباری با انقلاب اسلامی ایران و در برخی موارد ورود مستقیم به جنگ نظامی حتی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هم اکنون به درجه ای از قدرت بازدارندگی و دفاعی رسیده ایم که دشمن حتی جرات فکر کردن به تهاجم به ایران را ندارد.

وی گفت: ما هم اکنون نه در خانه خود بلکه در خانه دشمن در حال مبارزه هستیم و با وجود آنکه تجهیزات ما قابل مقایسه با دشمن نیست ولی به برکت ایمان به خدا و روح شهادت طلبی، دشمنان از ما هراس دارند و آمریکایی ها و هم پیمانان منطقه ای و فرا منطقه ای آنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا قدرت بازدارندگی ایران را مهار کنند.

سردار پرستار در ادامه با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی 53 کشور به طور رسمی و علنی به رژیم بعثی عراق کمک می کردند ولی به برکت خون شهدا و استقامت ملت ایران راه به جایی نبردند خاطر نشان کرد:قدرت دفاعی و بازدارندگی ما قابل مقایسه با دهه گذشته و حتی پارسال نیست و خود آمریکایی ها به آن اذعان و اعتراف دارند.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) ماهیت درونی انقلاب اسلامی را هدف اصلی مقابله استکبار جهانی با ایران اسلامی بیان کرد و گفت: ما با توکل به خدا و ایمان به وعده تخلف ناپذیر الهی که مومنان را یاری می دهد تمام قد مقابل استکبار ایستاده ایم و ذره ای از مواضع اصولی خود کوتاه نمی آئیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار