کارگردان و مستندساز کشورمان گفت: فیلم "یتیم خانه ایران" یک فیلم خیلی خوب از نظر فنی، از نظر فیلمبرداری، از نظر محتوی است و جای خالی آن کاملا حس می شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۲۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
داود مرادیان کارگردان و مستندساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فیلم "یتیم خانه ایران" واقعا فیلم خوبی است و بیش از میزانی که برای آن هزینه در نظر گرفته بودند خروجی داده است.

وی افزود: این فیلم درام به شدت قوی ای دارد، کارگردانی وسترن فوق العاده خوب اول فیلم نشان می دهد که از نظر تکنیکی هم ابوالقاسم طالبی زمین تا آسمان با فیلم های قبلی اش تفاوت کرده، یک فیلم خیلی خوب از نظر فنی، از نظر فیلمبرداری، از نظر محتوی است و جای خالی آن کاملا حس می شد.

مرادیان تصریح کرد: از همه اینها بالاتر این است که شرف فیلم ساز به عینه در فیلم حس می شود. ما خیلی فیلم ساز و مدیر داریم که داعیه انقلابی گری دارند اما این داعیه در کنار عافیت طلبی برایشان معنی دارد. یعنی اگر فتنه ای باشد اینها در سایه اند، ابوالقاسم طالبی چون به وضوح یک شخصیت انقلابی است در فیلم تکلیفش با خودش روشن است.مشخص است که موضوع برای آقای طالبی محرز است و به آنچه در فیلم می گوید با تمام وجود اعتقاد دارد و به نظر من فیلم بسیار خوبی است.

کارگردان و مستندساز کشورمان اظهار داشت: دلیل اینکه چرا این گونه فیلم ها ساخته نمی شود این است که مثل آقای طالبی نداریم و یا اگر هم داریم از الان و از همان پایین ها جلوی آنها را می گیرند که بالا نیایند. یک ابوالقاسم طالبی بس است برای مدیریت فرهنگی منفعل و استحاله شده تاریخ جمهوری اسلامی، هر کسی بر سر کار آمده استحاله روشنفکری شده است.

ارسال نظرات